Eatery expanderar i Göteborg – Nu öppnar Eatery Lilla Bommen!

Eatery är stolta att meddela öppnandet av sin andra restaurang i Göteborgsområdet, Eatery Lilla Bommen. Efter den lyckade öppningen på Pedagogen Park i Mölndal tidigare i år är det nu äntligen dags för nästa öppning.

Från och med idag hälsar Eatery Lilla Bommen gäster välkomna till en varierad lunchmeny till alla lunchsugna i området. För de som vill starta dagen på bästa sätt kommer Eatery Lilla Bommen även att erbjuda frukost från och med måndag.

”Eatery Lilla Bommen präglas av en varm och välkomnande atmosfär, där vår passion för mat och gästfrihet står i centrum” säger Sandra Lantz, driftschef på Eatery i Göteborg.

Restaurangen kommer även att kunna bokas för fester, events och möten. För mer information, bokningar, besök www.eatery.se.

Kontakt:

Sandra Lantz, Driftschef på Eatery, sandra.lantz@eatery.se, 070-763 45 21
Zofie Sandman, Etablerings- & Marknadschef på Eatery, zofie.sandman@eatery.se, 070-815 80 91

Om Eatery:

Eatery är en mat- och mötesaktör som idag har 14 enheter i Stockholmsområdet, Skåne och Åre. Eaterys vision är att bli Norra Europas mest omtyckta mat och mötesaktör.  Eatery vill erbjuda områdets mest inbjudande och flexibla plats för riktigt god mat och trevliga möten. För alla tillfällen, morgon till kväll. I koncernen ingår även bolaget Incontro som är en av Sveriges största leverantörer av mat till offentlig sektor samt Memorio som driver Van der Nootska Palatset, Cedergrenska Tornet samt Villa Graninge.