Nyinstallation av Lightfry hos Academic Food Lab i Tallinn

Nyckelinstallation av en Lightfry är genomförd i Tallinn på Academic Food Lab. Academic Food Lab är en välkänd instutition inom restaurangkök och bland kockar för utbildning, informationsspridning av både ny teknik och maskinutrustning men även ett sofistikerat kockteam som utvecklar samt utmanar med att prova nya matprodukter i kombination med spännanden smaker och krydderier. Detta är en viktig nyckelinstallation dit både stjärnkockar och diverse stora kedjekunder söker sig för att ta sig själva till nästa nivå i sin verksamhet eller för att utveckla sina menyer, inte bara i Tallinn utan för alla Baltstater.

Att få in Lightfry i denna miljö kommer att skapa ringar på vattnet då Academic Food Lab har många kunder under året och alla som kommer att komma i kontakt med vår produkt Lightfry kan ta med sig den nya kunskapen och informationen och sprida det vidare både internt som externt.

”Vissa installationer känns extra spännande och intressanta. Installationen på Academic Food Lab i Tallinn är en högintressant positionering av Lightfry centralt i den kulinariska världen. Vi välkomnar alla till att få lära känna och bli inspirerade av Lightfry i en positiv miljö.” säger Henrik Önnermark, VD i EatGood Sweden AB.

För ytterligare information:
Kontakta Henrik Önnermark, VD EatGood Sweden AB, tel: 073-687 21 26,