Rättelse avseende datum för senaste införande i Euroclears aktiebok inför årsstämman i EatGood Sweden AB

För att få deltaga i förhandlingarna på stämman skall aktieägare dels vara införd i den av Euroclear Sweden AB förda aktieboken senast måndagen den 21 juni 2021, dels senast torsdagen kl 17.00 den 24 juni 2021 anmäla sig till Bolaget under adress: EatGood Sweden AB, Källbäcksrydsgatan 6, 507 42  BORÅS, via mail info@eatgood.se eller per telefon 033-10 11 80.

Vid anmälan skall namn, adress, telefonnummer samt person- eller organisationsnummer och eventuella biträden uppges. För aktieägare som företräds av ombud ska fullmakt översändas tillsammans med anmälan. Den som företräder juridisk person skall förevisa kopia av registreringsbevis eller motsvarande behörighetshandlingar utvisande behörig firmatecknare.

Aktieägare som har sina aktier förvaltarregistrerade genom banks notariatavdelning eller annan förvaltare, måste för att få utöva sin rösträtt på stämman begära att tillfälligt föras in i aktieboken hos Euroclear Sweden AB. Aktieägare måste underrätta förvaltaren härom i god tid före den 21 juni 2021, då sådan omföring skall vara verkställd.

Borås den 14 juni 2021

Styrelsen i EatGood Sweden AB