eBlitz Group AB meddelar kommande förändring i ledningen

Styrelsen i eBlitz Group AB (publ) (”Bolaget”) meddelar idag att avtalet med den nuvarande verkställande direktören Lars-Erik Bratt kommer att avslutas.

Den verkställande direktören Lars-Erik Bratt kommer att kvarstå i sin tjänst under en nio månaders period, samtidigt som Bolaget omstrukturerar sin ledningsfunktion för att bättre möta Bolagets långsiktiga mål och ambitioner.

Bertil Rydevik, Ordförande eBlitz Group AB (publ) mobil +44 7785 720 402

Denna information är sådan information som eBlitz Group AB är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande 2024-04-03 kl. 08:30 CET

............................................................................................................