eBlitz Group senare lägger ordinarie årsstämma till september

eBlitz Group AB (publ) (”eBlitz” eller ”Bolaget”) styrelse har idag beslutat om senare läggande av Bolagets årsstämma, med hänsyn till pågående strategiska samtal och utvärderingar av affärsmöjligheter. Bolaget avser att hålla årsstämman den 20 september 2024 i stället för den 13 augusti 2024, som tidigare kommunicerats.

Av strategiska och praktiska skäl flyttar Bolagets styrelse datumet för ordinarie årsstämma, som kommer att hållas fredagen den 20 september 2024 i stället för den 13 augusti 2024. Kallelse kommer att ske minst fyra veckor innan den 20 september 2024.

Besluten påverkar den finansiella kalender

Nästa rapport

Årsstämma                                                                       2024-09-20 (2024-08-13)

Delårsrapport                                                                   2024-11-30