Rättelse flaggningsmeddelande

Rättelse flaggningsmeddelande VD Peter Fischer har den 18 juni förvärvat 3 000 000 aktier i EBP Group AB. Detta representerar 2,1 procent av kapitalet och rösterna. Peter Fischer har tidigare ej innehaft några aktier i EBP Group AB. Ej 30 000 000 som tidigare felaktigt uppgavs. EBP Group AB (publ) För mer information, kontakta: Peter Fischer, VD EBP Group AB Mobiltelefon: 0705-85 25 85 E-post: peter.fischer@ebp-group.com EBP Group utvecklar och driver fysiska affärsflöden på outsourcingbasis åt kunder främst inom IT och dataindustrin. EBP Group består av två dotterbolag. EBP Logistics och EBP Electronic Business Partner. EBP Logistics är ett logistikföretag med inriktning mot distribution av elekronikiprodukter för kunds räkning. Bolaget är idag marknadsledande i Sverige inom distribution av Hem PC. EBP Electronic Business Partner analyserar och bygger upp affärsflöden för e-handel åt sina kunder. EBP Group är sedan September noterade på NGM Equity. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/18/20010618BIT00710/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/18/20010618BIT00710/bit0001.pdf