• Ecit Int Holding AS/

ECIT AS LÄMNAR ETT REKOMMENDERAT KONTANTERBJUDANDE OM 3,90 KRONOR PER AKTIE TILL AKTIEÄGARNA I MODERN EKONOMI SVERIGE HOLDING AB (PUBL)

Report this content

Erbjudandet lämnas inte, och detta pressmeddelande får inte distribueras, vare sig direkt eller indirekt, i eller till, och inga anmälningssedlar kommer att accepteras från eller på uppdrag av aktieägare i Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA eller i något annat land där lämnande av Erbjudandet, distribution av detta pressmeddelande eller godkännande av accept av Erbjudandet skulle strida mot tillämpliga lagar eller regler eller skulle kräva att ytterligare erbjudandehandlingar upprättas eller registrering sker eller att någon annan åtgärd företas utöver vad som krävs enligt svensk lag.

ECIT AS (“ECIT”) offentliggör härmed ett rekommenderat offentligt uppköpserbjudande till aktieägarna i Modern Ekonomi Sverige Holding AB (publ) (”Modern Ekonomi” eller ”Bolaget”) att överlåta samtliga sina aktier i Modern Ekonomi för 3,90 kronor kontant per aktie (”Erbjudandet”).1 Aktierna i Modern Ekonomi är noterade på Nasdaq First North Growth Market (”First North”).

Sammanfattning

• ECIT erbjuder 3,90 kronor kontant per aktie i Modern Ekonomi.2 Det totala värdet av Erbjudandet uppgår till cirka 57,6 miljoner kronor.3 ECIT varken äger eller kontrollerar några aktier eller andra finansiella instrument i Modern Ekonomi innan Erbjudandet.
  • Det erbjudna vederlaget innebär en premie om:
    • cirka 34,48 procent i förhållande till stängningskursen för Modern Ekonomi aktien på First North den 2 oktober 2020 (den sista handelsdagen före offentliggörandet av Erbjudandet);
    • cirka 39,84 procent i förhållande till den volymvägda genomsnittliga betalkursen för Modern Ekonomi aktien på First North under de senaste 30 handelsdagarna; och
    • cirka 48,49 procent i förhållande till den volymvägda genomsnittliga betalkursen för Modern Ekonomi aktien på First North under de senaste 90 handelsdagarna.
  • Aktieägare i Modern Ekonomi representerande cirka 82,52 procent av aktierna och rösterna i Bolaget har åtagit sig att acceptera Erbjudandet.
  • Styrelsen i Modern Ekonomi4 har beslutat att rekommendera aktieägarna i Bolaget att acceptera Erbjudandet. Bolagets styrelse har inhämtat ett värderingsutlåtande (en s.k. fairness opinion) från Stockholm Corporate Finance AB, enligt vilket, baserat på de antaganden som anges i utlåtandet, Erbjudandet är skäligt för aktieägarna i Modern Ekonomi från ett finansiellt perspektiv.
  • Fullföljande av Erbjudandet är bland annat villkorat av att Erbjudandet accepteras i sådan utsträckning att ECIT blir ägare till mer än 90 procent av det totala antalet utestående aktier i Modern Ekonomi. Erbjudandet är inte föremål för några finansieringsvillkor.
  • En erbjudandehandling avseende Erbjudandet är beräknad att publiceras omkring den 12 oktober 2020.
  • Acceptperioden för Erbjudandet beräknas inledas omkring den 12 oktober 2020 och avslutas omkring den 30 oktober 2020.

Förvärvet kan komma att genomföras genom ett av ECIT AS helägt dotterbolag.

Om Modern Ekonomi före redovisning av likvid i Erbjudandet lämnar utdelning eller genomför annan värdeöverföring till aktieägarna kommer vederlaget i Erbjudandet att minska i motsvarande mån.

Baserat på totalt 14 774 008 utestående aktier, motsvarande det totala antalet aktier i Bolaget.

Bakgrund och motiv till erbjudandet

ECIT AS är moderbolag för en företagsgrupp som har som mål att bygga upp en betydande och lönsam verksamhet inom området finans, redovisning och IT-tjänster. Redovisnings- och IT-branschen står inför flera strategiska utmaningar, bland annat (i) ökad efterfrågan på automatiserade tjänster, (ii) förändrad gränsdragning mellan uppgifter som utförs av leverantören, kunden eller tredjepartsleverantör, (iii) ökad närvaro av internationella leverantörer som levererar molnbaserade tjänster över nationsgränserna, oavsett lokala kostnadsstrukturer, och (iv) ett ökande antal kunder som söker leverantörer som har möjlighet att leverera gränsöverskridande tjänster.

Att driva en konkurrenskraftig verksamhet på denna marknad kräver betydande investeringar i företagsstrukturer (standarder, affärssystem, processer) och i affärsutveckling. Att uppnå skalfördelar genom strategiska förvärv inom de definierade affärsområdena är en integrerad del av ECIT:s strategi. Genom att bygga affärsstrukturer som är gemensamma för alla enheter i koncernen stärks koncernens konkurrenskraft i förhållande till såväl kunder som anställda.

ECIT etablerades i Sverige i och med att dess första förvärv gjordes 2015. Sedan dess har ECIT:s svenska verksamhet vuxit kraftigt både organiskt och via ytterligare förvärv inom Redovisning-, Löne-, och IT-tjänster. Modern Ekonomi kommer att stärka ECIT:s närvaro i Sverige betydligt inom redovisnings-, löne- och rådgivningsområdet och också stärka ECIT:s plattform gällande leverans av tjänster mot främst kundsegmentet små och medelstora företag. Modern Ekonomi kommer att dra nytta av ECIT:s finansiella styrka och förmåga att bygga och utveckla affärer i både Sverige och Norden.

Efter det att affären slutförts är avsikten att ECIT över tid ska anpassa och integrera Modern Ekonomi i ECIT:s befintliga redovisnings- och löneverksamhet i Sverige för att etablera en starkare enhetlig verksamhet och realisera potentiella synergier. I nuläget finns det inte några beslut om förändringar av ECIT:s eller Modern Ekonomis anställda, ledning eller organisation, inklusive anställningsvillkor och verksamhetsplats.

erbjudandet

Aktieägarna i Modern Ekonomi erbjuds 3,90 kronor kontant per aktie i Modern Ekonomi. Om Modern Ekonomi före redovisning av likvid i Erbjudandet lämnar utdelning eller genomför annan värdeöverföring till sina aktieägare, kommer vederlaget i Erbjudandet att reduceras i motsvarande mån. Courtage utgår inte i samband med Erbjudandet.
Det erbjudna vederlaget innebär en premie om5:

• cirka 34,48 procent i förhållande till stängningskursen för Modern Ekonomi aktien på First North den 2 oktober 2020 (den sista handelsdagen före offentliggörandet av Erbjudandet) om 2,90 kronor;
    • cirka 39,84 procent i förhållande till den volymvägda genomsnittliga betalkursen för Modern Ekonomi aktien på First North under de senaste 30 handelsdagarna om 2,79 kronor; och
    • cirka 48,49 procent i förhållande till den volymvägda genomsnittliga betalkursen för Modern Ekonomi aktien på First North under de senaste 90 handelsdagarna om 2,63 kronor.

Det totala värdet av Erbjudandet, baserat på de 14 774 008 aktierna i Bolaget uppgår till cirka 57,6 miljoner kronor. ECIT varken äger eller kontrollerar några aktier eller andra finansiella instrument i Modern Ekonomi innan Erbjudandet.

5 Källa för Modern Ekonomis aktiekurs är Nasdaq First North Growth Market.

finansiering av erbjudandet

Vederlaget som betalas i samband med Erbjudandet finansieras genom ECIT:s egna medel och befintliga kreditfaciliteter. ECIT har därmed tillräckliga medel för att fullt ut täcka vederlaget som ska betalas i Erbjudandet och följaktligen är fullföljandet av Erbjudandet inte villkorat av finansiering.

villkor för erbjudandets fullgörande

Fullföljandet av Erbjudandet är villkorat av:

1. att Erbjudandet accepteras i sådan utsträckning att ECIT blir ägare till aktier som representerar mer än 90 procent av det totala antalet utestående aktier i Modern Ekonomi;
  2. att ingen tredje part offentliggör ett erbjudande att förvärva aktier i Modern Ekonomi på villkor som är mer fördelaktiga för aktieägarna i Modern Ekonomi än Erbjudandet;
  3. att, såvitt avser Erbjudandet och genomförandet av förvärvet av Modern Ekonomi, samtliga erforderliga godkännanden, tillstånd, beslut och andra åtgärder från myndigheter eller liknande, inklusive godkännanden från konkurrensmyndigheter, erhålles, i varje enskilt fall på för ECIT godtagbara villkor;
  4. att varken Erbjudandet eller förvärvet av Modern Ekonomi helt eller delvis omöjliggörs eller väsentligen försvåras av lagstiftning eller annan reglering, domstolsavgöranden, myndighetsbeslut eller motsvarande omständighet, som föreligger eller rimligen kan förväntas och som ECIT inte rimligen hade kunnat förutse vid tidpunkten för Erbjudandets offentliggörande;
  5. att inga omständigheter, som ECIT inte hade kännedom om vid tidpunkten för Erbjudandets offentliggörande, har inträffat som väsentligt negativt påverkar, eller kan förväntas väsentligt negativt påverka, Modern Ekonomis försäljning, resultat, likviditet, soliditet, eget kapital eller tillgångar;
  6. att ingen information som offentliggjorts av Modern Ekonomi är väsentligt felaktig, ofullständig eller vilseledande, och att Modern Ekonomi har offentliggjort all information som ska ha offentliggjorts av Modern Ekonomi; och
  7. att Modern Ekonomi inte vidtar några åtgärder som sannolikt kommer att försämra förutsättningarna för Erbjudandets lämnande eller genomförande.

ECIT förbehåller sig rätten att återkalla Erbjudandet för det fall det står klart att något av ovanstående villkor inte uppfyllts eller kan uppfyllas. Såvitt avser villkor 2 – 7 ovan får emellertid ett sådant återkallande av Erbjudandet endast ske under förutsättning att den bristande uppfyllelsen av ett sådant villkor är av väsentlig betydelse för ECIT:s förvärv av Modern Ekonomi eller om det annars godkänns av Aktiemarknadsnämnden.

ECIT förbehåller sig rätten att frånfalla, helt eller delvis, ett eller flera av villkor 1 – 7 ovan, inklusive, såvitt avser villkor 1 ovan, att fullfölja Erbjudandet vid en lägre acceptansnivå.

intressekonflikter

Bolagets styrelseordförande, Mats Olsson, och bolag som kontrolleras av honom, Furius Primum AB och Furius Secundo AB, har åtagit sig att acceptera Erbjudandet och Mats Olsson har därför varit förhindrad att delta i Bolagets styrelses handläggning av frågor relaterade till Erbjudandet.

uttalande från Modern Ekonomi och fairness opinion

Modern Ekonomis styrelse, bestående av de oberoende styrelseledamöterna Viktor Olsbo och Melina Poljak Käll, har beslutat att rekommendera aktieägarna i Bolaget att acceptera Erbjudandet.6 Bolagets styrelse har inhämtat ett värderingsutlåtande (s.k. fairness opinion) från Stockholm Corporate Finance AB, enligt vilket, baserat på de antaganden som anges i utlåtandet, är skäligt för aktieägarna i Modern Ekonomi från ett finansiellt perspektiv. Rekommendationen från Bolagets styrelse, tillsammans med värderingsutlåtandet, kommer att offentliggöras av Modern Ekonomi genom ett separat pressmeddelande senare idag.

due diligence

I samband med förberedelserna av Erbjudandet har ECIT genomfört en sedvanlig begränsad due diligence-undersökning av bekräftande natur av viss verksamhetsrelaterad, finansiell och legal information avseende Modern Ekonomi och i samband därmed träffat Bolagets ledande befattningshavare. Modern Ekonomi har bekräftat att ingen information som sannolikt förväntas påverka priset på Bolagets aktier och som inte tidigare har offentliggjorts har lämnats av ECIT i samband med due diligence-undersökningen, förutom information i Bolagets kvartalsrapport för perioden till och med 31 augusti 2020, vilken kommer att offentliggöras av Modern Ekonomi idag genom ett separat pressmeddelande.

åtaganden från aktieägare i modern ekonomi

ECIT har mottagit åtaganden att acceptera Erbjudandet från följande aktieägare i Modern Ekonomi:

• Provobis Holding AB, vars totala ägande uppgår till 3 503 520 aktier, motsvarande cirka 23,71 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Furius Primum AB, vars totala ägande uppgår till 1 484 991 aktier, motsvarande cirka 10,05 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Anol Invest AB, vars totala ägande uppgår till 1 435 028 aktier, motsvarande cirka 9,71 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Reva Support AB, vars totala ägande uppgår till 1 272 452 aktier, motsvarande cirka 8,61 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Frans Blom Invest AB, vars totala ägande uppgår till 1 292 552 aktier, motsvarande cirka 8,75 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Bo Eriksson Konsultcoordinator AB, vars totala ägande uppgår till 921 304 aktier, motsvarande cirka 6,24 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • B Rosendahl, vars totala ägande uppgår till 914 674 aktier, motsvarande cirka 6,19 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • BDE Invest AB, vars totala ägande uppgår till 417 654 aktier, motsvarande cirka 2,83 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Furius Secundo AB, vars totala ägande uppgår till 344 542 aktier, motsvarande cirka 2,33 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Ekonom G Sandberg AB, vars totala ägande uppgår till 212 142 aktier, motsvarande cirka 1,44 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Maria Wilsson Invest AB, vars totala ägande uppgår till 205 512 aktier, motsvarande cirka 1,39 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • DO81 Invest AB, vars totala ägande uppgår till 113 637 aktier, motsvarande cirka 0,77 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • GOTO IT-Partner AB, vars totala ägande uppgår till 66 294 aktier, motsvarande cirka 0,45 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi;
  • Mats Olsson, vars totala ägande uppgår till 5 100 aktier, motsvarande cirka 0,03 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi; och
  • Frans Blom, vars totala ägande uppgår till 2 500 aktier, motsvarande cirka 0,02 procent av aktierna och rösterna i Modern Ekonomi.

6 Bolagets styrelseordförande, Mats Olsson, och bolag kontrollerade av honom, har åtagit sig att acceptera Erbjudandet och Mats Olsson är därför förhindrad att delta i Bolagets styrelses handläggning av frågor relaterade till Erbjudandet.

Åtagandena omfattar sammanlagt 12 191 902 aktier, motsvarande cirka 82,52 procent av det totala antalet aktier och röster i Modern Ekonomi. Åtagandena är villkorade av att ingen annan part offentliggör ett konkurrerande erbjudande att förvärva aktierna i Modern Ekonomi som är minst 25 procent högre per aktie än Erbjudandet och att ECIT inom fem arbetsdagar beslutar att inte matcha det konkurrerande erbjudandet.

Information om ecit

ECIT AS, är ett norskt aktiebolag med registreringsnummer 912 040 801 som har sin registrerade adress på Rolfsbuktveien 4A, 1364 Fornebu, Norge. ECIT grundades 2013 och är moderbolag för en företagsgrupp med verksamhet inom redovisning, lön, rådgivning och IT-tjänster med tillhörande applikationer. Företagsgruppen har kontor i Norge, Sverige, Danmark, Storbritannien, Ukraina och Serbien och omsatte 1 346 MNOK under räkenskapsåret 2019 med en EBIT på 63 MNOK. Företagsgruppen har cirka 1 400 anställda.

ECIT har haft en hög tillväxt både organiskt och via förvärv, genom en partnerskapsmodell som möjliggör lokalt entreprenörskap i gruppföretagen. ECIT AS ägs till största delen av personer i bolagets ledning och andra anställda tillsammans med en mindre grupp externa investerare.

De svenska företag som har ett ECIT-ägande idag finns främst i Stockholm, Linköping, Jönköping, Malmö och Göteborg och sysselsätter cirka 250 anställda.

Mer information om ECIT finns tillgänglig på www.ECIT.com.

ECIT’s aktieägande i Modern Ekonomi

ECIT innehar inte några aktier eller andra finansiella instrument utgivna av Modern Ekonomi och innehar inte några finansiella instrument i Modern Ekonomi som innebär en finansiell exponering jämförbar med innehav av aktier i Modern Ekonomi innan Erbjudandet. Varken ECIT eller någon av dess närstående parter har förvärvat några aktier eller finansiella instrument utgivna av Modern Ekonomi eller finansiella instrument i Modern Ekonomi som innebär en finansiell exponering jämförbar med innehav av aktier i Modern Ekonomi under de sex månader som föregått Erbjudandets offentliggörande.

Preliminär tidplan7

Offentliggörande av erbjudandehandlingen 12 oktober 2020
Acceptperiod 12 oktober 2020 – 30 oktober 2020
Start av utbetalning av vederlag 3 november 2020

ECIT förbehåller sig rätten att förlänga acceptfristen, liksom att senarelägga tidpunkten för utbetalning av vederlag.

tvångsinlösen och avnotering

Om ECIT förvärvar aktier representerande mer än 90 procent av det totala antalet aktier i Modern Ekonomi, kan ECIT komma att påkalla tvångsinlösen i enlighet med aktiebolagslagen (2005:551) i syfte att förvärva samtliga resterande aktier i Modern Ekonomi. I samband därmed kan ECIT komma att verka för att aktierna i Modern Ekonomi avnoteras från First North.

7 Alla datum är preliminära och kan komma att ändras.

tillämplig lag och tvister

Erbjudandet, liksom de avtal som ingås mellan ECIT och aktieägarna i Modern Ekonomi till följd av Erbjudandet, ska regleras av och tolkas i enlighet med svensk materiell rätt. Tvist avseende Erbjudandet, eller som uppkommer med anledning därav, ska avgöras av svensk domstol exklusivt varvid Stockholms tingsrätt ska utgöra första instans.

Takeover-reglerna för vissa handelsplattformar utgivna av Kollegiet för svensk bolagsstyrning och Aktiemarknadsnämndens uttalanden om tolkning och tillämpning av reglerna är tillämpliga på Erbjudandet.

rådgivare

KANTER Advokatbyrå KB är legal rådgivare till ECIT i samband med Erbjudandet.

___________________________

ECIT AS

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Peter Lauring, CEO ECIT
E-mail: plauring@ecit.com

Daniel Bolin, MD ECIT Services AB
Tel: 0046 73 512 81 26
E-mail: Daniel.bolin@ecitservices.se

Information om Erbjudandet finns tillgänglig på: www.ecit.com/offer-modernekonomi-erbjudande-modernekonomi/

Informationen i detta pressmeddelande lämnas av ECIT AS i enlighet med Takeover-reglerna. Informationen lämnades för offentliggörande den 5 oktober 2020, kl. 07:30 (CET).

viktig information

Erbjudandet, i enlighet med de villkor som anges i detta pressmeddelande, riktar sig inte till personer vars deltagande i Erbjudandet kräver att ytterligare erbjudandehandling upprättas eller registrering sker eller att någon annan åtgärd företas utöver vad som krävs enligt svenska lagar och regler.

Detta pressmeddelande och övrig dokumentation hänförlig till Erbjudandet kommer inte att distribueras och får inte postas eller på annat sätt distribueras eller sändas inom eller in i något land där distribution eller erbjudandet skulle förutsätta att några sådana ytterligare åtgärder företas eller där det skulle strida mot lagar eller regler i det landet – ECIT kommer inte att tillåta eller godkänna någon sådan åtgärd. Varje försök till accept av Erbjudandet som är ett resultat av att dessa restriktioner direkt eller indirekt har överträtts kan komma att lämnas utan avseende.

Erbjudandet lämnas inte och kommer inte att lämnas, varken direkt eller indirekt, inom eller in i, genom post eller något annat kommunikationsmedel eller hjälpmedel, vare sig av mellanstatlig karaktär eller för utländsk handel eller genom nationella börsers hjälpmedel, Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA. Detta inbegriper men är inte begränsat till telefax, e-post, telex, telefon och internet eller andra former av elektronisk överföring. Erbjudandet kan inte accepteras och aktier kan inte överlåtas i Erbjudandet på något sådant sätt eller med något sådant kommunikationsmedel eller hjälpmedel inom eller från Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA eller av personer som befinner sig i eller är bosatta i Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA. Följaktligen kommer inte och ska inte detta pressmeddelande eller annan dokumentation avseende Erbjudandet postas, på annat sätt överföras, distribueras, vidarebefordras eller sändas in i eller inom Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA eller till en person som är från, befinner sig i eller är bosatt i Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA.

Varje försök till överlåtelse av aktier i Erbjudandet som direkt eller indirekt är ett resultat av en överträdelse av dessa restriktioner är ogiltigt och varje försök att överlåta aktier av en person som befinner sig i Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA eller av ombud, förvaltare eller annan mellanhand som agerar på icke-diskretionär basis för en huvudman som lämnar instruktioner inom eller från Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA är ogiltigt och kommer inte att accepteras. Varje person som innehar aktier och som deltar i Erbjudandet kommer att intyga att de inte är från, befinner sig i eller deltar i Erbjudandet från Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA, samt att de inte på icke-diskretionär basis agerar på uppdrag för en huvudman som är från, befinner sig i eller ger en order om att delta i erbjudandet från Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA. ECIT kommer inte att tillhandahålla något vederlag enligt Erbjudandet till Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA.

Detta pressmeddelande skickas inte, och får inte skickas, till aktieägare med registrerade adresser i Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA. Banker, fondkommissionärer, mäklare och andra institutioner som innehar förvaltarregistrerade aktier för personer i Australien, Hongkong, Japan, Kanada, Nya Zeeland, Sydafrika, Schweiz eller USA, får inte vidarebefordra detta pressmeddelande, eller andra till Erbjudandet relaterade dokument, till sådana personer.

Med "USA" avses i detta avsnitt Amerikas förenta stater (dess territorier och besittningar, alla stater i USA och Columbiadistriktet).

Detta pressmeddelande har offentliggjorts på svenska och engelska. Vid en eventuell avvikelse i innehåll mellan språkversionerna ska den svenskspråkiga versionen äga företräde.

Framåtriktad information

Information i detta pressmeddelande som rör framtida förhållanden eller omständigheter, inklusive information om framtida resultat, tillväxt och andra prognoser samt om fördelar med Erbjudandet, utgör framåtriktad information. Sådan information kan vanligtvis, men inte alltid, identifieras genom användningen av ord såsom ”bedöms”, ”förväntas” eller ”tros”, eller liknande uttryck.Framåtriktad information är till sin natur förknippad med risk och osäkerhet, eftersom den avser förhållanden som är beroende av omständigheter som kan inträffa i framtiden. Till följd av ett flertal faktorer, av vilka flera ligger utom ECITs kontroll, finns det inga garantier för att faktiska resultat inte kommer att avvika avsevärt från de resultat som anges eller antyds i den framåtriktade informationen. All sådan framåtriktad information gäller endast per den dagen den lämnades och ECIT har ingen skyldighet (och åtar sig ingen sådan skyldighet) att uppdatera eller revidera den, vare sig till följd av ny information, framtida händelser eller andra förhållanden, förutom enligt vad som krävs av tillämplig lag och annan reglering.