Eckerud expanderar till Göteborg

Report this content

Eckerud expanderar till Göteborg Möteskommunikationsbolaget Eckerud öppnar eget kontor i Göteborg. Johan Ekroth, Account Manager hos Eckerud, kommer att ansvara för kontoret. Placeringen är i de centrala delarna av Göteborg, närmare bestämt mellan Svenska mässan och Ullevi. - Vi har under en längre tid haft ett nära samarbete med både samarbetspartner och kunder i Göteborgsområdet och då känns steget till eget kontor helt rätt, säger Peter Eckerud, vd på Eckerud. För ytterligare information, kontakta; Peter Eckerud Eckerud Exhibits AB VD Tel: +46 708 35 80 20 E-post: peter.eckerud@eckerud.com Johan Ekroth Eckerud Exhibits AB Account Tel: +46 708 35 80 19 Manager E-post: johan.ekroth@eckerud.com Eckerud är verksamt inom området för möteskommunikation. Bolaget svarar idag för projektledning, utformning och genomförande av events, utställningar, interiördesign och upplevelsecenters över hela världen. Huvudkontoret ligger i Linköping med lokalkontor i Göteborg och Stockholm. Eckerud har ett eget nätverk av samarbetspartners främst i Asien och i Nordamerika. Några exempel på kunder är Audi, Ericsson, IFS, Kinnarps, OM Gruppen, Saab, Securitas, Statoil, Storebro, Sun Microsystems och Volkswagen. Verksamheten har 92 årsanställda och en omsättning på 122 miljoner SEK för år 2000. För mer information besök www.eckerud.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/02/19/20010219BIT00920/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/02/19/20010219BIT00920/bit0002.pdf