• Ectin Research/

Bolagsverket har den 15 augusti beslutat om att godkänna bolagets likvidation. Till likvidator har Urban Hjelm utsetts.

Bolagsverket har idag godkänt bolagets likvidation samt utsett likvidator Urban Hjelm, Walthon Advokater AB, att hantera Ectin Research ABs (”Ectins”) frivilliga likvidation.

Bolaget har också skickat in ytterligare en ansökan om avnotering av bolagets aktie från Spotlight Stock Market (”Spotlight”) och denna gång med anledning av likvidationen. Spotlight har idag godkänt avnoteringsansökan då denna hanterats enligt gällande regelverk. Sista dagen för handel med Ectins aktie är den 29 augusti.

Likvidator Urban Hjelm, Walthon Advokater AB

Mob: +46 70-644 45 00