Edgeware har publicerat sin årsredovisning för 2017

Edgeware har idag publicerat sin årsredovisning för 2017 på bolagets hemsida https://corporate.edgeware.tv/sv/finansiella-rapporter/ . Rapporten finns tillgänglig på svenska och engelska.

För att beställa en tryckt version, svensk eller engelsk, av årsredovisningen, vänligen fyll i formuläret http://info.edgeware.tv/order-annual-report

Årsredovisningen kommer även att finnas tillgänglig på Edgewares årsstämma den 4 maj 2018.

Denna information är sådan information som Edgeware AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 4 april 2018 kl. 16:30 CET.

Kontakt:                              Steeve Fuhr, CFO

Tel: +46702177512, E-mail: steeve.fuhr@edgeware.tv

Edgeware erbjuder operatörer och innehållsleverantörer lösningar som möjliggör distribution av moderna TV-och videotjänster över internet i stor skala till låga kostnader. Edgewares unika teknologi ger en fantastisk tittarupplevelse och ger kunderna kontroll över sitt innehåll. Edgeware har de senaste åren haft en snabb tillväxt och bolaget nådde under 2017 en nettoomsättning på 237 miljoner kronor.

Edgeware har huvudkontor i Stockholm och personal i 15 länder spritt över Europa, Asien samt Nord- och Latinamerika.