editK blir Ledarstudions nya PR-byrå

Nu inleder de ett långsiktigt PR-samarbete med editK som byrå.

På bilden: Lena Ahlström, vd på Ledarstudion och Edit Künstlicher, vd på editK

– Vi brinner för kvinnligt företagsledande och det är så roligt att få arbeta med en eldsjäl som Lena Ahlström vars affärsidé är enkel, genial och enormt effektiv, säger Edit Künstlicher, vd på editK.

Ledarstudion grundandes 2002 och företagets idé går ut på att utveckla människors förmåga till en mer medveten och effektiv kommunikation. Handledarna är ledarutvecklare och skådespelare som röst- och rörelsepedagoger, vilka utforskar och utmanar deltagarna att bredda sin palett.
I editK:s uppdrag ingår att synliggöra Ledarstudions unika expertis inom coachning och ledarskapsutveckling.

– Som mindre entreprenörsföretag förstår editK min resa och utmaningar och har det fokus jag behöver just nu. Jag ser mycket fram emot detta samarbete med så engagerade och empatiska personer. editK kommer bli en perfekt PR-byrå för oss, säger Lena Ahlström, vd på Ledarstudion.

Ledarstudion erbjuder utforskande färdighetsträning och förändringsledning i kommunikation, retorik och ledarskap med verktyg från ledarskap och scenspråk, för människor i näringslivet, kommuner & landsting samt i politiken.

För mer information vänligen kontakta: Edit Künstlicher, vd på editK, tel. 070-818 57 00, edit@editk.se.

editK är en PR-byrå som arbetar långsiktigt med varumärken inom retail, litteratur, hälsa och hållbarhet med expertis inom personal branding. Byrån med fem anställda grundades 2013 av medieentreprenören Edit Künstlicher och har kontor i Stockholm. Bland kunderna finns bl.a: Apoteksgruppen, Bonniers Bokklubbar, Ledarstudion, Liber, Moonsun Organic of Sweden, Printz Publishing, Rosenrummet på NK, Tomorro’ och profiler som Terese Alvén och Jessica Frej.

Ledarstudion med vd:n Lena Ahlström i spetsen är pionjärer inom sitt arbete med ledarskap, retorik och scennärvaro. Nu inleder de ett långsiktigt PR-samarbete med editK som byrå.

Vi brinner för kvinnligt företagsledande och det är så roligt att få arbeta med en eldsjäl som Lena Ahlström vars affärsidé är enkel, genial och enormt effektiv.
Edit Künstlicher, vd på editK.
Som mindre entreprenörsföretag förstår editK min resa och utmaningar och har det fokus jag behöver just nu. Jag ser mycket fram emot detta samarbete med så engagerade och empatiska personer. editK kommer bli en perfekt PR-byrå för oss.
Lena Ahlström, vd på Ledarstudion.