Joyride väljer editK för lansering av kändisresor

Joyride har valt PR-byrån editK för att lansera nytt resekoncept i Sverige. Uppdraget innefattar pressbearbetning under våren 2015. Lansering den 2 februari.

Eftersom vi jobbar med entreprenörer och varumärken aktiva inom områden som mat, hälsa, hållbarhet, litteratur och nöje så är Joyride ett bra tillskott i vår befintliga portfölj. Målgruppen kvinna 30-60 är en av våra styrkor, säger Edit Künstlicher, vd på editK.

Resebyrån Joyride är en ny personligare arrangör. Varje resa är baserad på att en känd profil guidar till sitt favoritresmål. Profilens kärlek och kunskap om resmålet blir innehållet i form av besök på restauranger, aktiviteter och sevärdheter. Resebyrån grundades 2014 av hälsoprofilen Ola Lauritzson och körprofilen Gabriel Forss.

Mer information: http://www.joyride.se

För information kontakta:
Edit Künstlicher vd editK, mobil: 070-8185700 e-post: edit@editk.se

editK är en PR- och kommunikationsbyrå och arbetar med varumärken inom hälsa, kost, hållbarhet, personal branding och litteratur. Byrån grundades 2013 av medieentreprenören Edit Künstlicher och har kontor på Riddargatan i Stockholm. Byrån arbetar med kreativa lösningar inom traditionell PR, event, sociala- och digitala medier. Bland kunderna finns bla: Årstiderna, Sjö&Hav, hälsoprofilen Ulrika Davidsson, Printz Publishing, Tukan Förlag, Gabriel Forss, Tomorro’ och Liber.

Joyride har valt PR-byrån EditK för att lansera nytt resekoncept i Sverige. Uppdraget innefattar pressbearbetning under våren 2015. Lansering den 2 februari.

Edit Künstlicher, vd EditK