Workation Group utvecklar nytt koncept – väljer editK som PR-partner

Koncernen som driver hotellet Görvälns Slott och Hufvudsta Gård har under sommaren bytt namn till Workation Group. Koncernen utökar nu sin verksamhet med en internationell satsning. I samband med lansering och konceptutveckling har man valt byrån editK som långsiktig PR-partner.

Från vänster: Edit Künstlicher, VD och grundare editK, Maria och Johan Eklund, Workation Group. Foto: Karina Ljungdahl.

PR-samarbetet inleddes under augusti och innefattar affärskommunikation, digital PR och personal branding.

Vi tror väldigt mycket på idén bakom Workation och ”work life integration”. Vi vill nå ut med konceptet till så många som möjligt. editK har genom åren visat att de är helt rätt PR-byrå att hjälpa oss att ta nästa steg med deras kunskap i kombination med starkt engagemang, säger Johan Eklund, VD för Workation Group.

– Under våra fem verksamhetsår har vi arbetat nära många ägarledda bolag och entreprenörer i förändringsprocesser. Den energin entreprenörer som Maria och Johan Eklund utstrålar är fantastisk att omge sig med. Vi välkomnar Workation Group till oss och ser fram emot ett framgångsrikt samarbete, säger Edit Künstlicher, grundare och VD för editK.

För mer information kontakta gärna: Edit Künstlicher, VD för editK på mobil: 070-818 57 00 eller mail: edit@editk.se.

editK är PR-byrån som arbetar långsiktigt med varumärken inom livsstil, hälsa, litteratur, entreprenörskap och hållbarhet. Sedan 2017 är InfluencersAgency, en del av editK. InfluencersAgency är en agentur för personliga varumärken med fokus på plattformsbygge och kommersiella samarbeten för profiler verksamma inom litteratur, näringsliv, media, hälsa och mat.

Johan Eklund, VD för Workation Group.
Edit Künstlicher, grundare och VD för editK