Wicket Gamings VD Eric de Basso har medverkat och presenterat företaget på en investerarträff

Wicket Gaming AB:s ("Wicket Gaming" eller "Bolaget") vd Eric De Basso har medverkat på en investerarträff, tisdagen 28 februari 2023.

Wicket Gaming AB:s vd Eric De Basso medverkat på en investerarträff 28 februari, 2023. Eric gick närmare in på nuläget, bolagets kortsiktiga och långsiktiga mål samt nya strukturen efter förvärvet av Wegesrand, utvecklingen av spelen Cricket Manager Pro, Idle King och det nya fokusområdet Ed-tech.

Länk till bolagspresentation i pdf:

Presentationen och intervjun i sin helhet går att hitta på följande länk:

Eric de Basso, VD, Wicket Gaming AB

E-post: eric@wicketgaming.com

Om Wicket Gaming

Wicket Gaming är ett svenskt företag inom spel och digital utbildning som består av två vertikaler, spel och EdTech. Inom vertikalen Games bygger affärsidén på att utveckla och distribuera free-to-play-spel ("F2P") inom mobilspel för Android och iOS. Inom EdTech fokuserar bolaget på att utveckla produkter inom genrer som spelbaserat lärande och Serious Games, det är inom dessa områden som Wicket Gaming har identifierat de största synergierna mellan bolagets två vertikaler.