Egmont Tidskrifter marknadsför nytt annonspaket med jeans för siamesiska tvillingar

Idag startar Egmont Tidskrifters kampanj för ett nytt annonspaket mot män. Paketet når 30 000 trendsättande män som varje vecka besökare Manolo.se och Kingmagazine.se.

Kampanjen för Egmont Tidskrifters nya annonsapaket mot män består av flera delar, av vilka åtminstone en kommer att väcka uppseende och locka till skratt hos kunder och medierådgivare, tror annonschef Regina Pettersson:

– 50 av våra största kunder får två par jeans från Svensson Jeans som är hopsydda vid midjan och knäet. Jeansen symboliserar den nya förbindelsen mellan Manolo.se och Kingmagazine.se. Jeansen skickas ut i paket under dagen idag.

Förutom de hopsydda jeansen innehåller kampanjen annonser i branschpress, även dessa publiceras med start idag. The Fan Club står bakom kampanjens utformning.

– Det här annonspaketet hjälper annonsörerna att nå de mest modemedvetna och trendsättande männen på nätet, en målgrupp som tycker att det yttre är viktigt och är beredda att satsa mycket pengar på sin stil, säger Regina Pettersson. Vi ser mycket fram emot att få komma ut och presentera detta för kunder och medierådgivare!

För ytterligare information kontakta:
Regina Pettersson, annonschef Egmont Tidskrifter, 0768-43 10 20, regina.pettersson@egmont.se