BABOR inleder samarbete med yogastudion YogaMana

I februari inleder BABOR ett samarbete med Yogastudion YogaMana i Stockholm. YogaMana grundades 2010 av Madeleine Wilhelmsson och erbjuder ett helhetskoncept med fokus på lugna och terapeutiska yogaformer som passar de flesta. YogaMana finns i två vackra lokaler på Östermalm i Stockholm.

- Det är otroligt viktigt för oss som högpresterande företag att ta oss tid för att vårda vårt inre. YogaMana är fantastiskt duktiga på det moderna holistiska tankesättet, berättar Charlotte Axlund, VD på BABOR Sverige. ”Skönhet och välbefinnande går hand i hand och vi vill även stötta kvinnliga entreprenörer enligt BABORs motto Empowering Women.”

BABOR kommer att erbjuda sina anställda yogapass på YogaManas nya större center på Sibyllegatan 67 i stora ljusa luftiga lokaler med värmegolv som ligger bara ett stenkast från BABORs kontor och Flagship Store på Östermalm i Stockholm.

- Vi är superglada att ingå samarbete med BABOR Stockholm. Det är ett härligt gäng av drivna kvinnor och vi ser fram emot att ta emot dem här i våra lokaler och även online i dessa tider när vi behöver hålla lite mer avstånd, säger YogaManas grundare Madeleine Wilhelmsson.

BABOR är skönhet inspirerad av en ros och ett synonym till ampuller. Ett professionellt hudvårdsmärke grundat 1956 av den tyska biokemisten Dr. Michael Babor. BABOR står för avancerad hudvård med maximal effektivitet och kompatibilitet. Det som gör BABOR unika är det breda produktsortiment med över 400 hudvårdsprodukter, produktion av över 50 miljoner ampuller om året, egna 20 forskare och laboratorium, samt det hållbarhetsfokus som genomsyrar alla processer.

För mer information kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail:info@ekpr.com

Lisa Halldén Brand Manager BABOR Sverige AB Email: lisa.hallden@babor.se Direct: +46 (0) 8 12 13 71 05