DAY HOME lanserar e-handelsplattform och öppnar upp worldwide

Sedan 2005 har DAY HOME, genom Marianne Brandi, skapat sofistikerade produkter med ett stilfullt och uppfinningsrikt uttryck med världen som inspirationskälla. Genom sitt noggranna och moderna hantverk har varumärket gjort sig välkänt i så väl Skandinavien som i stora delar av världen. Nu öppnar DAY HOME e-handelsplats och erbjuder därmed sitt sortiment worldwide.

- Vi är glada och förväntansfulla när vi nu lanserar vår e-handel för DAY HOME. Genom den nya hemsidan och tillhörande webbshop kan vi nu inspirera, guida och erbjuda vårt sortiment av eklektisk heminredning till hela världen, säger Marianne Brandi, Creative Director och grundare av DAY HOME.

Samtidigt som företagets stora satsning i att re-lansera hemsidan och öppna upp egen e-handel uppdaterar även DAY HOME sin logotyp.

- Förutom vår stora satsning på day-home.dk har vi dessutom uppdaterat vår varumärkesidentitet. Loggan har fått en oberoende grafisk identitet med betoning på filosofin bakom DAY HOME – Eclectic and authentic, berättar Marianne.

I sortimentet finns dekoration, möbler, grafisk konst, lampor, textilier och mattor till hemmet. Samtliga produkter hos DAY HOME kännetecknas av Mariannes eklektiska stil med en dämpad skandinavisk enkelhet kombinerad med minimalistiska etniska detaljer.

Upptäck den nya hemsidan: https://day-home.dk/

För pressbilder på DAY HOME, ansök om tillgång till EKPR & Kommunikations bildbank: www.ekprbildbank.com

För ytterligare information och utlån, vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com