EKPR Design Fair är tillbaka – i ännu större tappning

Efter förra årets succé på Depån är EKPR Design Fair tillbaka, nu i fantastiska lokaler i Gamla Stan. Denna gång erbjuder vi ännu mer och fler inspirerade miljöer för alla design- och inredningsintresserade.

EKPR & Kommunikation arbetar alltid proaktiv och nytänkande, för att ge sina kunder den absolut bästa servicen. Nu erbjuder därför byrån återigen en unik mötesplats för existerande kunder som för externa inredningsföretag, för att möta befintliga som potentiella återförsäljare. Här får man chansen att upptäckte det senaste inom design- och inredning.

Intresset har spridits sig större, en effekt av att många söker sig bort från mässorna och i stället letar efter nya miljöer att inspireras av.

- Vi vill skapa en interaktiv och härlig miljö att träffas på, samt möjliggöra synergier med och mellan våra kunder. Tillsammans med er, våra fantastiska inredningskunder samt inbjudna inredningsföretag, vill vi återigen skapa en dynamisk plats som är nytänkande, fast denna gång i ett större format – säger Madeleine Ek Brentmar VD.

Mellan den 26–27 augusti kommer EKPR Design Fair att ha öppet och inleder med ett stort event. Välkomna är bland annat journalister, arkitekter och inredare för blir inspirerade och möta våra kunder och utställare. Under eventet kommer du att kunna uppleva en rad spännande press- och kundmöten med några av branschen mest inflytelserika personer.

Vi bjuder även på mat och dryck tillsammans med en av Sveriges främsta kockar.

Välkommen till EKPR Design fair 2024 – en härlig upplevelse i hjärtat av Gamla stan, där design och innovation möts!

För mer information, intresseanmälan eller bokning av intervju vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: leo@ekpr.com