EKPR ingår samarbete med Mavshack Liveshopping

EKPR ingår samarbete med livestreamingföretaget Mavshack Liveshopping. Redan 2007 startade Mavshack upp sin första digitala streamingtjänst med underhållning on demand. Sedan 2020 är verksamheten fokuserad på livestreamad video med integrerad köpfunktion som skapar en helt ny shoppingupplevelse för slutkonsument.

- Genom samarbetet med Mavshack kan vi ta vårt kunderbjudande till ytterligare en ny nivå, berättar Madeleine Ek Brentmar, VD på EK PR & Kommunikation. EKPR satsar fortsatt stort på digitala upplevelser och vi ser fram emot de synergieffekter som detta samarbete kommer att ge. Vi är väldigt glada att de har valt oss som strategisk PR-partner och ser fram emot vår gemensamma resa med denna innovativa leverantör.

Mavshack Liveshopping kombinerar det bästa med sociala medier med det bästa av personlig shopping för att skapa framtidens shoppingupplevelse. Företaget erbjuder både en mobil SaaS tjänst och fullskaliga produktioner i en av nordeuropas stösta greenscreenstudio i Värtahamnen. Detta gör det möjligt för företag att skapa professionellt och interaktivt videoinnehåll i samband med marknadsföring av sina produkter.

- Samarbetet vi startat med EKPR ligger helt rätt i tiden. Vi är ett varumärke på väg uppåt och är i behov av deras expertis för att ta oss till nästa steg, säger Anna Galaz, Marknads- och försäljningschef på Mavshack Liveshopping. Vi har länge följt EKPR och sett hur framgångsrikt de vårdar och utvecklar varumärken och vi ser fram emot kommande gemensamma aktiviteter.

Den 10 februari visar EKPR upp sina kunders nyheter för våren 2022 via ett livesänt event tillsammans med Mavshack.

För ytterligare information vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation Telefon: 08-667 22 06 E-mail:    info@ekpr.com