EKPR växlar upp – presenterar EKPR Talks

I en uppsjö av ständigt content gäller det att sticka ut och skapa nytt och fräscht. Trenden med rörlig bild växer och inom de närmsta åren kommer cirka 80% av allt innehåll på nätet att vara rörligt. EKPR ligger genom sin nya tjänst EKPR Talks i framkant som PR-byrå.

- Det är viktigt att kreativitet, strategi och närvaro möts för att ta fram nya idéer i affärsutvecklingen. Rörlig bild är ett otroligt effektivt sätt att kommunicera på säger Madeleine Ek Brentmar, VD på EKPR & Kommunikation.

Syftet med den nya tjänsten är att erbjuda befintliga och nya kunder ett komplement till bild och text i digitala kanaler. Utöver de befintliga kunderna kommer tjänsten även att erbjudas till enskilda projekt.

- En PR-byrå är inte vad det var för 21 år sedan när jag startade byrån. Som i vilken bransch som helst gäller det att ständigt utvecklas. EKPR som byrå är alltid vaken och lyssnar till vad kunden har för behov. För oss är det en självklarhet att ligga steget före och erbjuda våra kunder framtiden, fortsätter Madeleine.

Genom den nya tjänsten får EKPR:s kunder möjlighet att porträtteras, presenteras och visa upp sin produktion likväl som nya spännande designsamarbeten genom storytelling.

Filmerna som EKPR skapar kommer att kunna ses på EKPR:s sociala kanaler samt Youtube. Först ut av EKPR:s kunder att porträtteras är kalligrafen och designern Ylva Skarp.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Högupplösta bilder finns på: www.ekprbildbank.com

Filmen finns att se på EKPR:s Instagram I Facebook I Youtube