• EK PR/

Framtiden är nu- Luxaflex PowerView® Automation Gen 3 tar gardinhanteringen till en helt ny nivå

Med fokus på att göra din heminredning smidigare och mer funktionell, tar Luxaflex steget in i framtiden med den senaste lanseringen av PowerView® Automation Gen 3, som är ett trådlöst system.

Genom att kombinera modern teknik med intuitiv design, ger PowerView® Automation Gen 3 dig en möjlighet att styra dina gardiner med en enkel knapptryckning via en app eller genom röstkommandon. Med få klick styr du enkelt gardiner i ditt hem, skapa rätt ljusinsläpp och rätt stämning utan att behöva gå runt och justera varje gardin. Att kunna tidsinställa och styra dina gardiner via app förhöjer komforten i hemmet samtidigt som det förenklar vardagen.

Oavsett om du vill schemalägga gardinernas rörelse för att skapa perfekt belysning eller en önskad stämning i ditt rum, gör PowerView® Automation Gen 3 automatiserade lösning det möjligt att anpassa din hemmamiljö efter dina behov och preferenser.

Med en diskret motor som smidigt integreras i dina gardiner, behöver du inte längre tänka på att justera dem manuellt. PowerView® Automation Gen 3 ger dig möjlighet att skapa den perfekta atmosfären med ett enkelt tryck eller röstkommande.

Luxaflex är en gardin- och solskyddsproducent med fokus på skräddarsydda och hållbara solavskärmningslösningar. Joe Hunter och Henry Sonnenberg inledde varumärkesresan för 70 år sedan, med målet att utveckla en gjut- och produktionsprocess för lätt aluminiummetall. Den revolutionerande aluminiumpersiennen introducerades och nådde Europa 1951 under varumärkesnamnet Luxaflex. Idag erbjuder företaget högkvalitativa och energieffektiva gardinlösningar för hela hemmet och är Europaledande inom sitt segment.