Fyrklövern lanserar Åsas Tomtejul Röd

Skapa dina egna jultraditioner med Åsas Tomtejul Röd

Tänk stämning, tradition, familj och vänner. Tänk nyfallen snö, tända ljus och doften av glögg. Tänk ett uppdukat bord och kärlek till mat. Tänk en varm och fridfull jul som skapar minnen för livet.

Vi på Fyrklövern älskar julen och traditionerna som hör till. Det är nu vi samlar de vi tycker allra mest om kring det dukade bordet. Med vår nya servis Åsas Tomtejul Röd, vars dekor består av Åsa Götanders välkända tomtar, skapar du en härlig julstämning för såväl unga som gamla.

Porslinet är fullt funktionellt för både diskmaskin och mikrovågsugn för att underlätta julfirandet.

Servisen Åsas Tomtejul Röd har ett stort sortiment, tillverkat i fältspatporslin - som kan älskas och användas i generationer.

Fyrklövern är störst på julserviser i Norden – VI KAN JUL!

Servisen finns tillgänglig att köpa från augusti månad.

Fyrklövern har funnits på den nordiska marknaden sedan 1974 och är ett av Nordens största företag inom porslin, glas och hemdekoration. ”Skönhet, funktion och god design som inspirerar umgänget kring bordet” är det som driver oss när vi utvecklar våra produkter. Vi har genom åren haft glädjen att göra många framgångsrika designsamarbeten. Hos Fyrklövern hittar du produkter av hög kvalitet som endast finns att köpa genom oss.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com
Högupplösta bilder finns på: www.ekprbildbank.com