• EK PR/

Gåshaga Gourmet lanserar Cake Stuff från Mill & Mortar - det lilla extra till bakning & desserter

Gåshaga Gourmet lanserar Mill & Mortars nya serie fantastiska råvaror för bakning och desserter under namnet Cake Stuff. Serien innefattar nio produkter: de populära bakpulvren i varianterna blåbär, hallon och björnbär samt frystorkade frukter och bär - havtorn, jordgubbar, hallon och rabarber. Utöver detta tillkommer ekologiska skalade osaltade pistagenötter och ekologiska konditorpistagenötter.

Samtliga nio produkter är förpackad i praktiska små lufttäta PET-burkar och kommer att finnas i butik från januari. Bakpulvren ligger på ca 75 kr, pistagenötterna ca 90 kr och de frystorkade frukterna/bären för ca 60 kr.

Om Gåshaga Gourmet AB
Gåshaga Gourmet importerar och distribuerar delikatessvaror av högsta kvalitet till butiker och restauranger. Företaget, som ligger i Gåshaga på Lidingö utanför Stockholm, grundades 2010. Ägare är Lotta och Fredric Ankarcrona. www.gashagagourmet.se.
För mer information kontakta:
-  Fredric eller Lotta Ankarcrona (info(at)gashagagourmet.se, 0733 25 40 20 eller 0709 580 660)
-  Henriette Brinch på EKPR (henriette(at)ekpr.com, 0733 667 220)
-  För bilder kontakta EKPR, besök www.ekprbildbank.com för tillgång till alla bilder i deras bildbank.