Himla erbjuder inredningsservice

Det etablerade och omtyckta textilföretaget Himla utvecklar sitt erbjudande mot kund och adderar nu en inredningsservicetjänst. Genom tjänsten kan företagets kompetenta och etablerade inredare med skräddarsydd vägledning, förvandla kundens bostad med textilier för hemmets alla rum.

Det känns fantastiskt roligt att vi på Himla kan erbjuda kunden hjälp med textilinredning för hemmets alla rum. Utvalda genomtänkta val av textiler gör så mycket för att det ska bli ett trivsamt, varmt, ombonat och vackert hem, inte minst, ett funktionellt hem, det har ju inte bara med utseende att göra, säger Per Wennberg, Brand Manager och inredare på Himla.

Den privata inredningskonsultationen förbokas online eller i någon av Himla Concept Stores i Sickla, Täby eller Uppsala och rådgivning sker genom personligt möte i butik, digitalt eller hembesök.

Inredningsservice hos Himla erbjuder tre alternativ:

1. Personlig rådgivning
    En personlig rådgivning digitalt eller i butik där Himlas inredare guidar konsumenten genom Himlas sortiment och hjälper att hitta rätt produkter för kundens hem och behov.

Detta erbjuds vid personlig rådgivning:

• Tygprover
  • Guidning av Himlas breda sortiment för kundens textila inredning
  • Produktlista
  • Tips och inspiration
  1. Inredningskonsultation
    En inredningskonsultation med en av Himlas professionella inredare i kundens hem, digitalt eller i Himla Concept Stores. I konsultationen ser inredaren över kundens behov, önskemål och förutsättningar. Inredaren tar därefter fram ett inredningsförslag.

Detta erbjuds vid en inredningskonsultation:
  • Tygprover
  • Produktlista/offert
  • Guidning i sortiment och kvalitetsval
  • Färgsättning med textilier
  • Tips och inspiration
  • Teknisk rådgivning vid uppsättning av gardiner
  1. Monteringsservice för gardiner

Himlas erfarna montörer hjälper kunden med installation av gardinskenor och upphängning av nya gardiner.

Om Himla AB

Himla AB är ett svenskt textil- och inredningsföretag med säte i Uppsala. Grundades 1990 och köptes av nuvarande huvudägare Annica Högström 1996. Företaget har sedan dess formgett och färgsatt högkvalitativa textilier och accessoarer för hemmets alla rum.

För mer information vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Mobil: 08-667 22 06 │Mail: info@ekpr.com