Himla lanserar HIMLA Magasin

Under Formex-mässan i augusti 2013 lanserades Himla sitt nya magasin, HIMLA Magasin. Ett magasin som skapats för att berätta om Himlas inredningsfilosofi och inspirera till att skapa mer utifrån sin egen personliga stil.

I detta nummer berättar Himlas VD och Creative Director Annica Högström om Himlas historia. Magasinet har även bäddfokus, Annica och inredaren Per Wennberg ger tips och råd inför sänglinneköp och sovrumsinredning.

Hämta ditt eget exemplar i HIMLA Concept Store i Sickla Köpkvarter och Täby Centrum eller läs magasinet online. Välkommen att inspireras!

För mer information, kontakta: Annica Högström  VD och Creative Director  Himla AB Mob: 070-853 68 98 E-post: annica.hogstrom@himla.se

Himla AB grundades 1990 och köptes 1996 av Annica Högström. Himla är ett varumärkesföretag som arbetar med textilier för heminredning. Formgivning och färgsättning är egen design där Himlakonceptet står för kvalitet, färgkoordination och inspirerande variation – allt i naturmaterial. Sortimentet omfattar produkter inom segmenten Dining, Living, Bed, Bath, samt Fabrics. Himla har sitt huvudkontor i Uppsala. Hemsida: www.himla.se.