Idag inviger Himla ny butik i Täby Centrum

Idag den 28 april flyttar Himla Concept Store i Täby Centrum till nya och större lokaler. Invigningen med start kl. 17:00 bjuder på mängder av inspiration samt unika erbjudanden. Med satsningen på den ljusare och större butikslokalen på 142 kvm kan Himla erbjuda sina kunder en ännu mer inspirerande shoppingupplevelse. Under kvällen serveras det dryck och tilltugg samt lyxiga goodiebags till de 100 första betalande kunderna. I samband med invigningen kommer Himla Concept Store på plan 0 att upphöra och samtliga besökare hänvisas framöver till den nyöppnade Himlabutiken belägen på plan 1.

För ytterligare information och prov vänligen kontakta:
EKPR & Kommunikation| Telefon 08-667 22 06 |E-mail madeleine@ekpr.com
Högupplösta bilder finns på www.ekprbildbank.com

Himla AB grundades 1990 och köptes 1996 av Annica Högström. Himla är ett varumärkesföretag som arbetar med textilier för heminredning. Formgivning och färgsättning är egen design där Himlakonceptet står för kvalitet, färgkoordination och inspirerande variation – allt i naturmaterial. Sortimentet omfattar produkter inom segmenten Dining, Living, Bed, Bath samt Fabrics. Himla har sitt huvudkontor i Uppsala. www.himla.se.