Linnea Dubois blir ny byråchef på EKPR & Kommunikation

Den 1 mars tillträder Linnea Dubois som ny byråchef på EKPR, en av Sveriges ledande PR byråer. EKPR är en fullservice PR-byrå inom inredning, mode, skönhet, mat och lifestyle och startades 1997 av Madeleine Ek Brentmar.

- Jag ser fram emot att Linnea tar över rollen som byråchef och hon har mitt yttersta förtroende att utveckla företaget framåt. Vi är inne i en mycket spännande expansiv fas, säger Madeleine Ek Brentmar VD på EKPR.

Linnea har arbetat på EKPR sedan 2018 och har varit kundansvarig PR-konsult och projektledare för några av bolagets största kunder.

- När Madeleine frågade om jag ville kliva på i rollen som byråchef på EKPR var det ett självklart ja. EKPR är ett fantastiskt företag som arbetar med PR och kommunikation med hjärtat. Det är en av styrkorna som gjort att företaget varit framgångsrikt i 25 år. Vi i kommunikationsbranschen är nu inne i en väldigt spännande och delvis utmanande fas. Jag är peppad på att tillsammans med ett kompetent och nyfiket team orientera våra befintliga som kommande kunder i rätt riktning, samt att utveckla vår produktportfölj ytterligare, säger Linnea Dubois, Byråchef på EKPR.

2022 firade företaget 25 år i branschen och sedan årsskiftet 2023 har EKPR välkomnat ytterligare fem kunder inom färgsättning, inredning, köksprodukter och livsmedel.

För ytterligare information och utlån, vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

För pressbilder: EKPR & Kommunikations bildbank: www.ekprbildbank.com