• EK PR/

ORGNZD by Sweden blir Organised och släpper nya kampanjbilder stylade av Daniella Witte

För ORGNZD by Sweden väntar en händelserik höst. Nu byter det svenska inredningsvarumärket namn till Organised, lanserar nytt material tillsammans med stylisten Daniella Witte och lägger ett större fokus på konkreta förvaringslösningar.

ren 2022 anslöt ORGNZD by Sweden till EKPR & Kommunikations breda varumärkesportfölj. Nu väljer inredningsvarumärket att växla upp sin satsning och markerar det nya kapitlet med ett nytt namn.  Det gamla namnet och varumärket ORGNZD by Sweden förenklas till ORGANISED. I samband med namnbytet presenteras även en ny logga med en mer avskalad estetik.

Organised känns mer konkret. By Sweden finns fortfarande kvar i företagsnamnet, men både varumärket och loggan blir mer distinkt med bara Organised. Det finns också en tanke kring problemlösning bakom loggan, därav det fyrkantiga hålet i bokstaven O. Tänk square peg in a round hole, säger Jens Backman, VD och ägare av Organised.

Utöver ett nytt namn och uppdaterad logga släpper Organised dessutom nytt bildmaterial. Materialet är framtaget tillsammans med inredningsdesignern och stylisten Daniella Witte.

Daniella förstod precis vad vi ville förmedla och hade en klockren förmåga att uttrycka det i bild. Hon har en sund inställning till livet som rimmar väl med våra värderingar, plus att hon har en fantastisk gård och fotostudio. Vi kommer definitivt att göra mer tillsammans.

Rent produktmässigt ligger höstens fokus på konkret och funktionell förvaring. Nu vill Organised ge arbetsplatsen, sängbordet, hall- och klädförvaring samt medialösningar, med bland annat TV-bänkar, lite extra kärlek. Målet är att uppmärksamma flexibla hyllsystem med förvaring som kunden själv enkelt kan anpassa.

– Vi är inte ensamma på marknaden och konkurrensen är tuff, men vi är övertygade om att de som väl upptäcker oss kommer att gilla vad de ser. Vi har en relevant produkt med god kvalitet som löser många olika förvaringsbehov. Dessutom till ett rimligt pris. Vi tror att vi kommer växa snabbt, säger Jens Backman.

För ytterligare information, bildmaterial och utlån av produkter, vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Organised by Sweden är ett svenskt inredningsvarumärke som erbjuder funktionella förvaringslösningar och arbetsstationer med en genomgående skandinavisk estetik. Företaget, som ägs och drivs av Jens Backman, har en stark grundidé med fokus på hållbar förvaring till bra pris, med en bred tillgänglighet både fysiskt, i butiker online och på sociala plattformar.