Paraffinljus med LED-ljus för sommarens utekvällar

Watt & Veke lanserar LED-ljus, perfekta att ställa på terrassen eller balkongen under sommarens ljumma kvällar då vi njuter av att sitta ute. De blåser inte ut vid minsta vindpust men passar lika bra för att ljusa upp ett mörkt hörn inomhus. Alla ljusen är gjorda i 100% paraffin vilket ger dem en vacker yta som påminner om stearinljus och ger ett stämningsfullt sken. Ljusen har timerfunktion.

Priser mellan 395 – 1020 kr

För ytterligare information och utlåning vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Högupplösta bilder finns på www.ekprbildbank.com

Watt&Veke är ett svenskt varumärke som designar, utvecklar och säljer belysning. Företaget riktar sig främst till hemmiljö, men växer allt mer i den offentliga miljön. Fokus är att erbjuda belysning med stil, trend och kvalitet. En del av sortimentet är säsongsbetonad stämningsbelysning för inte minst julen. Företaget grundades 1998 av Monika Lindström och sedan 2014 är KB18 Företagsförädling AB majoritetsägare i Watt&Veke. Monika Lindström är fortsatt företagets kreativa chef. Watt&Vekes produkter säljs främst genom inredningsbutiker, möbelaffärer och belysningsbutiker runt om i Sverige och utomlands. De största exportmarknaderna är Norge, Tyskland, Finland, Storbritannien och Spanien