Pure – ny exklusiv doftserie från Himla

Heminredningsföretaget Himla har tagit fram en ny serie med dofter för hemmet i en uppdaterad grafisk design i svartvitt. Serien Pure består av ett doftljus i glas och en diffuser med tillhörande glasflaska och svarta doftpinnar.

Doftserien kommer i tre dofter:

Black Lily – blommig doft av ängellilja, vit neroli och jasmin samt iristrä med noter av vanilj, muskus och bärnsten.

Wild Flower – fruktig och träig doft av fikon och gröna blommor.

Dark Truffle – intensiv doft av vit belgisk choklad, hasselnötstryffel och årgångscognac.

Rumsdofter är en uppskattad del av Himlas sortiment som förhöjer stämningen samt är dekorativa accessoarer i hemmet. Varumärket Himla kännetecknas av skandinavisk design och ett brett sortiment av textilier tillverkade av hållbara och miljövänliga naturmaterial.

Pure finns tillgänglig i Himlas Concept Stores och www.himla.se fr.o.m. 8/8.

Rekommenderade priser Pure

Doftljus, 200 g: 299 kr/st

Doftpinnar, 200 ml: 399 kr/st

För ytterligare information och varuprover, vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Himla står för skandinavisk enkelhet och kreativa variationer. I 29 år har Himla följt samma framgångsrika koncept – att skapa vackra textilier för hemmets alla rum. Himlas signum är en genuin känsla för färger, material och strukturer som går att kombinera för en personlig stil. De högkvalitativa textilierna tillverkas främst av hållbart och miljövänligt linne, samt av andra naturmaterial såsom ull, siden och bomull.