REN LOGIK expanderar på den svenska marknaden

Svensktillverkade REN LOGIK startade sin resa med lansering hos Apoteket AB i oktober 2017. Nu expanderar REN LOGIK i en rasande fart. Under våren 2019 utökas sortimentet med nya spännande produkter.

REN LOGIK erbjuder ett kvalitativt livsstilssortiment med snygga, hållbara, väldoftande tvätt- och städprodukter som tar hänsyn till både miljö och människa. Produkterna är märkta ”Bra Miljöval”, de är veganska, koncentrerade, innehåller inga färgämnen samt förpackas i flaskor av bioplast.

Så här säger Viktoria Widengren VD och grundare av REN LOGIK om varumärkets välkomnande på marknaden;

"Vi är tacksamma att REN LOGIK fick möjligheten att samarbeta med Apoteket AB från start. Det har gett REN LOGIK en kvalitetsstämpel. Att vi fick skapa ett helt nytt livsstilskoncept, en ny kategori de inte haft innan, var ett stort förtroende. Vi är oerhört glada över det fina mottagande som REN LOGIK har fått och är stolta över att producera en modern tvätt- och städserie, som är effektiv, med en modern design samt med ett tydligt miljöfokus”.

Du hittar REN LOGIK på Åhlens, Happy Homes, Hemtex e -handel, i ett flertal av apotekskedjornas e-handlar samt i vissa utvalda butiker inom dagligvaruhandel samt på mathem.se och mat.se.

För ytterligare information och varuprover, vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Högupplösta bilder finns på: www.ekprbildbank.com