Villa Juli inleder samarbete med EKPR & Kommunikation

Boutiquehotellet Villa Juli i Provence väljer EKPR & Kommunikation som PR-partner. Paret Lisa Emanuelsson och Niclas Franzén förverkligade sin dröm att öppna ett Boutique B&B i den pittoreska bergsbyn Spéracèdes ovanför franska Rivieran. Det gula charmiga stenhuset med turkosgröna fönsterluckor ligger på en bergssluttning med hänförande utsikt över en lummig dal med olivträd och milsvid vy över Cannes och Medelhavet.

– Villa Juli är uppkallad efter vår första dotter Juli. Vi var nyblivna föräldrar 2015 när vi åkte till Frankrike på semester som arbetande gäster på ett Bed & Breakfast i sydvästra Frankrike. Vi älskade livsstilen och bestämde oss för att lämna Sverige och starta ett helt nytt liv där vi kunde kombinera vår passion för mat, vin, konst, inredning och musik. I början av 2016 hittade vi slutligen vårt drömhus, ett riktigt renoveringsobjekt, som efter mycket hårt arbete äntligen stod klart våren 2017. Vår ambition är att våra gäster ska känna sig hemma och njuta av det goda livet i vår provencalska villa. Vi hoppas även att vi kan inspirera andra att våga följa sina drömmar. Det är det som Villa Juli står för, berättar Lisa Emanuelsson.

Villa Juli erbjuder fem nyrenoverade och vackra rum unikt inredda med musikteman. Samtliga rum har ett privat badrum, samt egen ingång och uteplats. Det finns även möjlighet att hyra hela villan på 250 m2 för gruppresor med familj och vänner, bröllop eller företagsevent såsom mindre konferenser och möten. Villa Juli har ett utmärkt läge för att upptäcka allt som Provence och Côte d'Azur har att erbjuda: pittoreska bergsbyar, hisnande natur, utomhusaktiviteter, gourmetmiddagar, vinprovningar, sandstränder i Cannes, Rivierans badorter och mycket mer.

– Vi är oerhört glada och ser mycket fram emot att arbeta tillsammans med Lisa och Niclas på Villa Juli och att få vara med på deras fantastiska resa, säger Madeleine Ek Brentmar, VD på EKPR & Kommunikation.

För ytterligare information vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Högupplösta bilder finns på: www.ekprbildbank.com