Von Norten öppnar butik på Sibyllegatan 26 i Stockholm

Von Norten öppnar flaggskeppsbutik i Stockholm den 11 februari 2021.  Tanken är att skapa en ”framtidens butik” - en upplevelse där kunder kan känna sig bekväma, trygga och välkomna precis som i ett hem.

- Von Norten är mer än bara ett varumärke, det är ett sätt att leva och omfamna naturens kraft. Dofter, textur och kvalitet är kärnan i vårt varumärke och det känns fantastiskt att välkomna kunder till vår ”ambassad”, berättar Cayla Johansson, grundare och Creative Director på Von Norten.

Von Norten Store kommer att inredas som en London-lägenhet möter Stockholm - en chic och edgy stil, inspirerad av Caylas år i London. Butiken är 90 kvadratmeter på två våningar och hälften av utrymmet kommer att användas som den faktiska butiken, resten kommer att vara kontor och showroom.

- Vi vill att våra kunder ska känna sig inspirerade och hemma i vår butik. En plats där de kan känna doften av ljusen, prova våra produkter och njuta av en kopp kaffe och läsa några coffee-table böcker eller de senaste livsstilsmagasinen, fortsätter Cayla.

Von Norten Store erbjuder no-click service, vilket innebär att du kan betala via din telefon eller ditt kort utan beröring. För dem som vill ha ansiktsmasker finns det tillgängligt för både kunder och anställda. Butiken kommer också att vara öppen från 10-11 på morgonen för bokade möten eller de som vill handla ensamma. Click & Collect gör att beställningar som görs online kommer att kunna hämtas upp i butiken inom 24 timmar. Hemleverans är möjligt inom Stockholm.

Det kommer även finnas Ready – to-go gåvor, där kunderna kan handla lyxiga present-kit i signaturserien Von Norten Black & White.Butiken erbjuder också presentleveranser samma dag för dem som vill skicka en present till sina nära och kära.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail:info@ekpr.com