Ylva Skarp presenterar den perfekta kärleksgåvan

Nu presenterar Ylva Skarp den perfekta presenten för bröllop, förlovning eller inför kommande bröllopsdagar. En vacker tavla som representerar kärleken mellan två personer.

- Vi fick så många frågor om lämpliga bröllopspresenter så vi skapade detta personliga print. Beställer man i vår webshop kan man också få brudparets namn och vigseldatum handskrivna av mig, berättar Ylva Skarp.

Allt sedan starten 2010 har företaget Ylva Skarp inte bara blivit en nationell utan även en internationell succé. Ylva Skarp uppmärksammas ofta i de bästa inredningstidningarna och inredningsbloggarna både inom och utanför Sverige. Varje dag skickas produkter från Ylvas Skarps webshop till kunder runt om i världen.

Efter studier i kalligrafi vid Roehampton Institute i London arbetade Ylva under flera år som skönskrivare men 2010 valde hon att utöka sitt sortiment och satsa på produkter av egen design. Ylva Skarps kollektioner produceras i Sverige och kombinerar ett nyskapande formspråk med traditionellt hantverk.

För ytterligare information och utlåning vänligen kontakta:

EKPR & Kommunikation │Telefon: 08-667 22 06 │E-mail: info@ekpr.com

Högupplösta bilder finns på www.ekprbildbank.com