Ekonomibolaget och Lön & HR Bolaget nominerade vid SRF Konsulternas kongress

Report this content

Branschorganisationen SRF Konsulterna har nominerat Ekonomibolagets CFO Niklas Högstedt till priset som Årets Auktoriserade Redovisningskonsult. SRF Konsulterna har även nominerat systerföretaget Lön & HR Bolagets Marie Eishayeh till utmärkelsen som Årets Auktoriserade Lönekonsult. Niklas och Marie är en av tre finalister för respektive pris. Vinnaren utses vid SRF Konsulternas kongress på Solvalla den 28 september.

SRF Konsulterna utser sedan 2015 Årets Auktoriserade Redovisningskonsult samt Årets Auktoriserade Lönekonsult. Syftet med priset är att lyfta fram goda förebilder för yrkeskåren som på ett engagerat sätt arbetar för branschens utveckling.

Niklas Högstedt är nominerad till utmärkelsen som Årets Auktoriserade Redovisningskonsult. Niklas är expert inom rådgivning för småföretagare och har under året figurerat i media med debattinlägg kring regeringens förslag om ändrade 3:12-regler.

– Jag älskar att hjälpa entreprenörer att förverkliga sina drömmar genom att skapa de bästa förutsättningarna för dem. Majoriteten av våra kunder berörs av 3:12-reglerna och här visar vi att vår rådgivning spelar en stor nytta, säger Niklas.

Marie Eishayeh från systerföretaget, Lön & HR Bolaget, har nominerats till Årets Auktoriserade Lönekonsult.

– Det är en otrolig ära att bli nominerad. Det är ett kvitto från både kollegor och kunder på att vi gör ett bra arbete. Jag brinner verkligen för kundservice och att skapa en bra upplevelse för kunden, säger Marie.

Linda Norrstrand, CEO, är stolt över nomineringarna.

– Detta betyder att vi verkligen gör skillnad för våra kunder. Vi kommer att satsa ännu hårdare på våra medarbetares utveckling för att fortsatt kunna skapa makalöst bra kundupplevelser, säger Linda Norrstrand.

För mer information, vänligen kontakta:

Linda Norrstrand, CEO, på Ekonomibolaget och på Lön & HR Bolaget

Mobiltelefon: 070-863 20 90