JOHN CLEESE GÄSTFÖRELÄSER PÅ INSPIRATIONDAGARNA I NOVEMBER EXKLUSIVT INTERVJUTILLFÄLLE MED JOHN CLEESE IMORGON LÖRDAG DEN 24 SEPT KL. 12.30.

Report this content

“Jag kommer att prata om kreatitvitet, avslöja mina hemligheter bakom den processen - ge er några oväntade lösningar och dela med mig av lustiga ankedoter från mitt liv.” John Cleese

Världstjärnan John Cleese ger tre exklusiva föreläsningar på Ekvilibrium Talarförmedlingens öppna företagsevent John Cleese & Co: Inspirationsdagarna Oslo 23:e nov, Göteborg 24:e nov och Stockholm 25:e nov. John Cleese gästföreläser på Inspirationsdagarna tillsammans med bla Mia Törnblom, Trond Viggo Torgersen, Trond Haukedal, Kristin Skogheim och Manuel Knight i Oslo 23 nov, samt Kjell Enhager, Fredrik Lindström, Agneta Sjödin, Maria Möller och Per Lange i Göteborg 24 nov och Stockholm 25 nov. Inför John Cleese besök I Sverige och Norge kommer det IMORGON LÖRDAG 24 SEPT KL 12.30 ATT ANORDNAS ETT EXKLUSIVT INTERVJUTILLFÄLLE PÅ HOTELL CONTINENTAL I OSLO ”Det är fantastiskt kul att en världstjärna som John Cleese kommer närvara på Inspirationsdagen i höst.Vi kommer få höra honom berätta om de bakomliggande kreativa processerna som legat till grund till några av filmhistoriens mest geniala scener/ögonblick - så mycket vet vi. För alla med kreativa yrken kommer detta bli årets event. Så vi räknar med att det snabbt kommer bli fullsatt” Johan Hansson VD Ekvilibrium Talarförmedling AB För mer info kontakta Madeleine Hansson på telefonnummer: Norge 21 628989, Sverige 08 6630680 eller  Mob +46 0707916024 Ekvilibrium Talarförmedling AB | Seglarvillan / KSSS | Hotellvägen 7 | 133 35 Saltsjöbaden