TALARFÖRMEDLINGEN PÅ FACEBOOK - EN SUCCÉ

Report this content

700 fans på Facebook på bara någon månad! Intresset på www.facebook.com/talarformedling har varit över förväntan och dialogen likaså.

- Vi har nu ca 700 personer som följer oss och som dessutom ofta kommenterar våra inlägg Det är en direkt och kreativ dialog som stimulerar hela företaget, säger Talarförmedlingens VD Johan Hansson.

Seminarie och eventbolaget Ekvilibrium Talarförmedling AB fortsätter att utveckla och bredda sitt varumärke.

På seminarierna, webben och via nyhetsbrev har Talarförmedlingen skapat insikt genom att inspirera och informera på ett underhållande sätt. Det är en mix av entertainment och education som de kallar för Edutainment. Feedback och respons har alltid varit några av grundstenarna i utvecklingen av befintliga och även framtida kundrelationer för Talarförmedlingen

Nu fortsätter kommunikationen i ett socialt forum.

-     På Talarförmedlingen försöker vi alltid lyssna till vad deltagarna vill höra och se på nästa gång de besöker oss. Lite förenklat kan man säga att på Facebook är dialogen så omedelbar att våra fans beställer och vi försöker leverera efter bästa förmåga.

Johan Hansson, VD Talarförmedlingen

Talarförmedlingen har idag drygt 10.000 deltagare på sina event och seminarier per år. Över 25.000 har aktivt valt att prenemurera på deras nyhetsbrev som kommer ut två gånger per månad.

Inspirationdagen arrangeras av Ekvilibrium Talaförmedlingen AB som är Skandinaviens ledande arrangör av seminarier, konferanser och kurser

För mer information vänligen kontakta Ekvilibrium Talarförmedling AB/ Samantha Coard  / mobil: 0704618255 / vxl: 08-6630680/samantha.coard@ekvilibrium.se

Taggar: