Drömresan blir sann med Elgiganten

Elgiganten vet att det svenska sommarvädret inte alltid är att lita på. Därför lanserar de nu sin nya kampanj där kunden kan välja mellan ett antal resedestinationer vid köp av Elgigantens kampanjvaror.

Elgigantens nya kampanj Drömresan innebär att kunder som köper en kampanjvara dessutom får möjligheten att resa till en europeisk eller global destination.

– Det här är en av de mest uppskattade kampanjer vi hitintills har lanserat, och den reaktion vi har fått från våra kunder är helt fantastisk. Ett par som besökte vårt varuhus i Sickla hade prioriterat ett nytt kök före sin planerade Thailandsresa. Då var det väldigt kul att kunna ge dem en resa - samtidigt som de fortfarande kunde köpa vitvaror till det nya köket, säger Mattias Håkansson, marknadschef Elgiganten.

Några av de världsdestinationer som erbjuds under kampanjen är Dubai, New York, Peking och Shanghai. Kunder som tar del av erbjudandet kan bland annat även få se de europeiska storstäderna Amsterdam, Aten, London eller Nice i Frankrike.

– Anledningen till att vi kan erbjuda våra kunder detta erbjudande är de stora volymer som vi köper inför dessa kampanjer. Det ger oss en möjlighet att förhandla till oss väldigt bra priser på resor och att därmed skapa dessa unika paketerbjudanden för våra kunder. Redan efter en vecka är vi på god väg att nå vårt mål om att skicka över 3000 kunder på en resa ut i världen, säger Mattias Håkansson

Erbjudandet innefattar ett stort antal kampanjvaror inom många olika produktkategorier. Ytterligare information om erbjudandet finns på http://www.rese-erbjudande.se/?scid=1688 eller i Elgigantens varuhus.