Inbjudan till Elektas kapitalmarknadsdag i Stockholm den 27 september 2018

STOCKHOLM, 5 juli 2018 – Elekta (EKTA-B.ST) bjuder in analytiker, investerare och media till en kapitalmarknadsdag den 27 september på Stockholm Waterfront Congress Centre i Stockholm. En lätt lunch kommer att erbjudas klockan 12.00. Presentationer kommer starta klockan 13.00 och beräknas sluta omkring klockan 16.30.

Talare vid evenemanget inkluderar Dr Richard Hausmann, Elektas vd och koncernchef, Gustaf Salford, CFO, samt medlemmar ur Elektas ledningsgrupp.

För att delta vid kapitalmarknadsdagen, vänligen registrera er via följande länk; http://www.cvent.com/d/5gq38r senast den 31 augusti 2018.

Det går även att följa kapitalmarknadsdagen via telefon och webben.

För webbsändningen, använd följande länk: http://elekta-live.creo.tv/180927/cmd-2018

För att delta per telefon, vänligen ring in cirka 5–10 minuter före start.

•  Sverige: +46 8 566 426 90
  •  Storbritannien: +44 20 3008 9801
  •  USA: +1 855 753 2235

Vi ser fram emot ert deltagande.

Oskar Bosson, Global EVP Corporate Communications and Investor Relations
Tel: +46 70 410 7180, e-post: Oskar.Bosson@elekta.com