Ellos lanserar kollektion för sommarens bröllop och fester

I vår lanserar Ellos sin första brud- och festkollektion som innehåller både smakfulla klassiker och mer moderna plagg.

Plaggen i brudkollektionen kommer i fina handplockade material och kvaliteter med detaljer som spets, pärlor och paljetter. Bland festplaggen finns klänningar och toppar i vårens starka trendfärger och prints, allt för att passa alla typer av brudar och sommarens fester.

- Vi vill hylla kvinnan och har skapat en kollektion med vackra festplagg som passar till olika tillställningar! Inspirationen är hämtad från livets fester och att fira kärleken, gärna en ljummen sommarkväll med dem som betyder mest för dig i livet, säger Ulrika Sjövall, designchef på Ellos.

Kollektionen kommer i en begränsad upplaga med priser från 599 till 1699 sek och lanseras vecka 13 på Ellos.se.

Om oss

Ellos Group är Nordens ledande e-handelsgrupp med bolagen Ellos, Jotex och Stayhard. I nära relation med våra miljontals kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen. För oss är kunden alltid i fokus Ellos Group, med huvudkontor i Borås, är verksamt i samtliga nordiska länder. Ellos Group har ca 600 medarbetare och omsätter runt 2 miljarder SEK. Huvudägare är Nordic Capital och Paul Frankenius med Frankenius Equity AB som medinvesterare.