FNG Nordic AB (publ) årsredovisning 2019

FNG Nordic AB (publ) koncernen

Pressmeddelande, Borås 28 april 2020

Årsredovisning för FNG Nordic AB (Ellos Group) publiceras idag och finns tillgänglig på www.ellosgroup.com

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION

Johan Stigson, CFO

Tel. +46 (0)33 16 08 05
__________________________________________________________

Denna information är sådan information som FNG Nordic AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning och lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersoners försorg, för offentliggörande den 28 april 2020 kl 18.00 CEST.

Ellos Group är Nordens ledande e-handelsgrupp med e-handelsplatserna Ellos, Jotex, Stayhard och Homeroom. I nära relation med våra miljontals kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva och hållbara erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen. För oss är kunden alltid i fokus. Med innovation, kreativitet och hållbarhet söker vi ständigt nya vägar i stort och smått. Ellos Group, med huvudkontor i Borås, är verksamt i samtliga nordiska länder. Sedan 2019 är Ellos Group en del av den börsnoterade modekoncernen FNG NV med verksamhet i hela Europa.

Läs mer på www.ellosgroup.com