Jotex.se en av Sveriges bästa webbplatser!

Jotex.se är för tredje gången nominerat i den prestigefyllda webbundersökningen Web Service Award.  Undersökningen där besökarna själva anger vilka webbplatser de anser ha högst kvalitet.

”Det betyder mycket för oss att våra kunder fortsätter att uppskatta vår webbplats. Det är det yttersta beviset på att vi gör rätt. Våra kunders synpunkter är ovärderliga för oss”, säger Peter Keerberg, vd Jotex.

Jotex.se ska överträffa besökarens förväntningar och ge kunderna en så bra köpupplevelse som möjligt. Webbplatsen är byggd på såväl standardplattform som egenutvecklad teknik, och innehåller populära funktioner som inspirationsevent, matchningsförslag och kommentarer.

Webbplatsen kompletteras med YouTube-kanal och Facebooksida där Jotex möter och inspirerar kunderna i deras digitala vardag.

Jotex ingår i koncernen Ellos Group och är nominerat i kategorin årets e-handel. Vinnaren presenteras på Web Service Award-dagen den 28 januari.

För mer information:

Peter Keerberg, vd

www.jotex.se

Jotex är Sveriges största distanshandelsföretag för hemtextil och inredning - www.jotex.se. Var tionde gardin som säljs i Sverige kommer från Jotex. Jotex grundades 1963 i Värnamo och är en del av Ellos Group.

Ellos Group är Nordens ledande distanshandelsföretag och e-handelsaktör med varumärkena Ellos och Jotex. Med lång tradition av distanshandel förser Ellos Group varje år miljontals kunder med attraktiva erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen.  Ellos Group – med huvudkontor i Borås – är verksamt i samtliga nordiska länder samt Ryssland. Företaget har ca 1000 anställda och en omsättning 2012 på 2,4 miljarder SEK. Ellos Groups huvudägare är Nordic Capital Fund VII och Paul Frankenius med Happyland Holding som medinvesterare.

Taggar: