Umeåföretag jagar nya kunder i Jönköping

Report this content

På tisdag öppnar Nordens största fastighetsmässa; Elmia Fastighet samt Fjärrvärmemässan. Flera Umeåföretag finns då på plats för att möta de förväntade 20 000 besökarna.

Fjärrvärmemässan och Elmia Fastighet, Nordens största fastighetsmässa, arrangeras i Jönköping den 20–22 september. Här visas allt från nya ventilationslösningar till säkerhetssystem, it-teknik, bränsle och belysning. Dessutom är det ett forum för debatter och föredrag – inte minst med energifrågan i centrum.

Några av de som valt att ställa ut på mässorna är Umeåföretagen Mittel Fjärrvärme, Stateview och PG Monitoring System.

Vad betyder mässorna för deras affärer? Och hur ser de på framtiden när energifrågan blir allt viktigare? Och vilka trender råder på marknaden idag?

En nyhet för årets upplaga är att Elmia breddat mötesplatsen genom att arrangera fyra närbesläktade fackmässor samtidigt. Förutom Elmia Fastighet och Fjärrvärmemässan arrangeras även Elmia Park & Golf samt Waste & Recycling, vilket bäddar för stora synergieffekter för såväl besökare som utställare.

– Totalt har vi över 500 representerade bolag på plats och vi förväntar oss minst 20 000 besökare, säger Henrik Landén, project manager för Elmia Fastighet.

nder mässan kommer vi att redovisa hur vi jobbar med frågan.ch hur vi ska se till att vi får fler att i året en gymnasieutbild

OBS!
Under mässorna finns möjlighet att få tillgång till pressbilder samt pressinfo om era lokala företag. Kontakta Karin Spjuth 0708-198686 för mer info.

Kontaktperson: Henrik Landén  Mail: henrik.landén@elmia.se Websida: www.elmia.se/fastighet Tel.direkt: 036-15 22 57

Elmia Fastighet är en fackmässa för fastighetsförvaltning och har arrangerats sedan 1978. Mässan är störst i sitt slag i Norden.

Årets upplaga äger rum den 20-22 september på Elmia i Jönköping.

Parallellt arrangeras Fjärrvärmemässan i samarbete med branschorganisationen Svensk Fjärrvärme samt Elmia Park & Golf och Elmia Waste & Recycling.

Taggar: