• ELON/

Elon/Kökscentrum Jägersro laddar upp för folkfest - huvudsponsor för Melodifestivalen

Elon är huvudsponsor för Melodifestivalen 2020 och har laddat upp inför årets folkfest med olika aktiviteter på Jägersro. Bland annat kommer festivalperioden uppmärksamma Elons nya koncept ”Välkommen Hem”.

”På Elon har vi precis presenterat vårt nya koncept `Välkommen hem´ och det finns ju få program som så många Malmöbor längtar hem till att se som Melodifestivalen,” säger Peter Johansson Elon/Kökscentrum Jägersro. ”Vi har ju varit huvudsponsor under många år och vi vet att många av våra medarbetare i butiken är melloälskare och det kommer att märkas på olika sätt.”

Elonbutiken i Jägersro kommer under hela tävlingsperioden att uppmärksamma Melodifestivalen med allt från speciellt framtagna festivalerbjudanden och tävlingar med tävlingsbiljetter till roliga accessoarer och detaljer för Elon Clubmedlemmar. Det bjuds även på en VIP-kväll på Elon i Jägersro (Jägersrovägen 203) torsdag den 20/2 mellan klockan 18-22 med en mängd spännande inslag. ”Under VIP-kvällen kommer vi ha fantastiska erbjudanden på produkter och få besök av våra samarbetspartners.” säger Peter Johansson.

”Vi har inte bara omvandlat varumärket och vår butik under det senaste året, vi har också utvecklat vår uppskattade kundklubb,” säger Peter Johansson. ”Därför använder vi Melodifestivalen som ett utmärkt tillfälle att visa hur mycket glädje vår kundklubb kan erbjuda, precis som den älskade musiktävlingen.”

I samband med årets Melodifestival kommer Elon/Kökscentrum Jägersro lyfta fram sitt nya koncept ”Välkommen hem”, som knyter an till den kärlek som många svenskar känner till sitt hem, och hur Elon kan bidra till det genom noggrant utvalda produkter som underlättar och förgyller vardagen. ”Vi kommer under Melodifestivalen 2020 att lyfta fram ett antal produkter som vi tror kan få Malmöbor att längta hem lite extra,” säger Peter Johansson. ”Det kommer bli en fantastisk folkfest och vi är så otroligt stolta över att få vara en del av den.”

Peter Johansson Ägare Elon/Kökscentrum Jägersro, Jägersrovägen 203
Mobil: +46 (0)70 531 20 10