• ELON/

Sean Banan ska spela i Eskilstunabutik – uppmärksammar Melodifestivalyran

Elon är huvudsponsor för Melodifestivalen 2020 och har laddat upp inför årets folkfest med olika aktiviteter i Eskilstuna. Bland annat kommer festivalperioden uppmärksamma Elons nya koncept ”Välkommen Hem” och på VIP kvällen kommer Sean Banan uppträda.

”På Elon har vi precis presenterat vårt nya koncept `Välkommen hem´ och det finns ju få program som så många Eskilstunabor längtar hem till att se som Melodifestivalen,” säger Richard Jarmeus Elon Eskilstuna. ”Vi har ju varit huvudsponsor under många år och vi vet att många av våra medarbetare i butiken är melloälskare och det kommer att märkas på olika sätt.”

Elonbutiken i Eskilstuna kommer under hela tävlingsperioden att uppmärksamma Melodifestivalen med allt från speciellt framtagna festivalerbjudanden och tävlingar med tävlingsbiljetter till roliga accessoarer och detaljer för Elon Clubmedlemmar. Det bjuds även på en VIP-kväll på Elonbutiken i Eskilstuna (Gap Sundins väg 4) torsdag den 27/2 mellan klockan 18-22 med en mängd spännande inslag. ”Under VIP-kvällen kommer Sean Banan uppträda (klockan 19), vi kommer även ha fantastiska erbjudanden på produkter och få besök av våra samarbetspartners. Det kommer bli en fantastisk folkfest och vi är så otroligt stolta över att få vara en del av den.” säger Richard.

Richard Jarmeus Ägare Elon Eskilstuna, Gap Sundins väg 4
Tel: +46 (0)70-699 93 31