Inbjudan till presentation av Eltels halvårsrapport för 2021

Eltel kommer att publicera sin rapport för perioden januari-juni 2021 på tisdagen den 27 juli 2021 cirka kl. 08.00 svensk tid. På samma dag kl. 10.00 svensk tid bjuder vi in investerare, analytiker och media till en webbsändning.

Rapporten för januari-juni 2021 presenteras i direktsändning av Eltels VD Casimir Lindholm och CFO Saila Miettinen-Lähde. Presentationen kommer att hållas på engelska.

Länk till webbsändning: www.eltelgroup.com.

Under presentationen kommer det finnas möjlighet att ställa frågor via webbsändningen.

Presentationsmaterialet och en inspelning av webbsändningen kommer att finnas tillgängligt på www.eltelgroup.com.

Elin Otter, Director, Communications and Investor Relations
Tel: +46 72 595 4692, elin.otter@eltelnetworks.com

Eltel är en ledande nordisk leverantör av fälttjänster för kommunikations- och elnätverk. Vi tillhandahåller ett brett utbud av lösningar som spänner från underhålls- och uppgraderingstjänster till projektleveranser. Där ingår design, planering, byggnation, installation och säkrande av drift av nätverk för en hållbar och uppkopplad värld, både idag och för kommande generationer. Under 2020 hade Eltel en omsättning på 938 miljoner euro. Antalet anställda uppgår för närvarande till cirka 5 400. Eltel AB är börsnoterat på Nasdaq Stockholm.