• Elvenite/

Elvenite Tilldelas "Infor Alliance Innovation Award" för banbrytande arbete inom livsmedelsindustrin

Report this content

Elvenite, en framstående aktör inom teknologi- och affärssystemlösningar, har mottagit utmärkelsen "Infor Alliance Innovation Award" från sin allianspartner Infor. Denna utmärkelse symboliserar Elvenites oupphörliga strävan efter innovation och dess förmåga att omsätta avancerad teknologi till praktisk nytta i samarbete med sina kunder inom livsmedelsindustrin.

Genom att framgångsrikt integrera moderna teknologier som artificiell intelligens (AI), Internet of Things (IoT), och datadrivna insikter i sina projekt, har Elvenite hjälpt sina kunder att navigera i deras digitala plattformar och uppnå konkreta affärsvärden. Elvenite har påvisat en skicklighet att tillämpa innovation inom Infors ekosystem, och gjort det möjligt för livsmedelsproducenter att optimera sina processer, förbättra beslutsfattandet och uppnå en högre grad av operativ effektivitet.

- Att motta Infor Alliance Innovation Award är en stor ära och bekräftelse på det hårda arbete som vi lägger ner varje dag. Det understryker vår förmåga att inte bara vara innovativa, utan också att omsätta kreativiteten i praktiska lösningar som ger verkligt värde till våra kunder, säger Mathias Dyberg, VD för Elvenite.

Elvenite fortsätter att sträva efter att vara i framkant när det gäller att utforska och implementera nya teknologier. Detta pris understryker företagets engagemang för att driva innovation och skapa lösningar som adresserar verkliga utmaningar, och befäster dess position som en pålitlig och värdefull partner för företag som söker att omvandla sin verksamhet i en alltmer digitaliserad och datastyrd värld.

- Elvenite har under lång tid påvisat en hög grad av innovation hos våra gemensamma kunder som använder Infors produkter genom att kombinera domänkunskap och teknisk expertis för att skapa verkligt affärsvärde för dessa organisationer, säger Roger Labrell, Infor Alliance Director Nordic.

Med detta erkännande ser Elvenite fram emot att fortsätta sitt samarbete med Infor och sina kunder för att fortsätta skapa framtidssäkrade och innovativa lösningar som möjliggör framsteg och tillväxt i livsmedelsindustrin.

Mathias Dyberg, CEO Elvenite
mathias.dyberg@elvenite.se

Elvenite – Vi gör livsmedelsindustrin smartare

Stort kunnande om hur digitaliseringens möjligheter kan förbättra företags resultat gör Elvenite till det självklara valet för digital transformation inom livsmedelsindustrin. Genom att kombinera branschkunskaper med teknisk expertis möter vi bolag där de är idag och tar de till nästa nivå. Elvenite ingår i CombinedX, en börsnoterad familj av kunskapsbolag som hjälper företag och organisationer att dra fördel av digitaliseringens möjligheter. För mer info, besök elvenite.se