• Elvenite/

Elvenite uppgraderar Snellman till M3 cloud och inleder samarbete på den finska marknaden

Report this content

Teknik-konsultbolaget Elvenite meddelar att de nu tar ett viktigt steg in på den finska marknaden genom att uppgradera Snellmans affärssystem till M3 Cloud. Uppgradering markerar början på ett spännande samarbete som ger Snellman tillgång till en effektiv och integrerad affärslösning.

Smidigare processer för Snellman

Genom att implementera M3 Cloud kommer Snellman att kunna minska sitt manuella arbete och behovet av kringsystem, vilket leder till en mer strömlinjeformad och produktiv verksamhet.

- Vi är mycket entusiastiska över att ha Elvenite som vår Infor M3-partner. Första steget är att lyfta vårt nuvarande Infor M3-system till molnet, vilket ger oss nya utvecklingsmöjligheter med branschens bästa modeller för livsmedelsindustrin. Vi tror att Elvenite, med sitt fokus på livsmedelsindustrin och Infor M3, är en samarbetspartner som kan ge oss värdefulla insikter för att utveckla våra processer inom köttproduktion, färdigmat och djurmat, säger John Aspnäs, IT Chef på Snellman.

Samarbete för framtida tillväxt

Partnerskapet mellan Elvenite och Snellman handlar om att bygga en långsiktig relation som stödjer Snellmans tillväxt och utveckling där M3 Cloud kommer att vara en viktig komponent för att uppnå detta.

- Vi är väldigt imponerade av Snellmans framåtanda och deras strävan efter ständiga förbättringar. Att få vara med och stödja deras digitala resa och samtidigt ta kliv in på den finska marknaden är något vi ser mycket positivt på, säger Fredrik Johansson, Sales Manager på Elvenite.

Fredrik Johansson, Sales Manager, Elvenite
+46 70 218 53 60
fredrik.johansson@elvenite.com

John Aspnäs, IT Chef, Snellman