Elvenite växer - öppnar kontor i Göteborg

Report this content

Foodtech-konsultbolaget Elvenite, en del av börsnoterade CombinedX fortsätter att växa. Nu öppnar företaget ett nytt kontor i Göteborg där planen är att rekrytera flera nya medarbetare under 2022. Etableringen är ett led i Elvenites mål om att vara det självklara valet för digital transformation inom livsmedelsindustrin.

- Vi är mitt uppe i en stor omställning där alla företag behöver agera och nyttja den digitala transformationen för att på bästa sätt skapa en hållbar framtid för sin organisation, sina kunder och sina anställda. Vi tror att detta bäst sker genom att agera här och nu utifrån respektive kunds förutsättningar. Därför är det extremt viktigt att alla våra anställda drivs av att förstå kunden, dess verksamhet, utmaningar och mål för att på bästa sätt kunna utmana och leda dem mot sina mål med hjälp av teknik. Det känns fantastiskt roligt att vi nu har flera nya “Elveniter” i Göteborg, säger Mathias Dyberg, vd i Elvenite.

Det nya kontoret som är i samma lokaler som ett av syskonbolagen inom CombinedX finns på Första Långgatan 18.

Mathias Dyberg, VD i Elvenite, tfn. 073-978 92 81

Elvenite

Vi gör livsmedelsindustrin smartare. Djupt kunnande om hur digitaliseringens möjligheter kan förbättra företags resultat gör Elvenite till det självklara valet för digital transformation inom livsmedelsindustrin. Genom att kombinera djupa branschkunskaper med teknisk expertis möter vi bolag där de är idag och tar de till nästa nivå. Elvenite ingår i CombinedX, en familj av kunskapsbolag som hjälper företag och organisationer att dra fördel av digitaliseringens möjligheter. För mer info, besök elvenite.se

Taggar: