EMC lanserar marknadens kraftfullaste lösningar

EMC lanserar marknadens kraftfullaste lösningar Ni är välkomna att deltaga vid EMC Information Systems produktlansering, tisdagen den 11 september. Pressmötet sker på Salén Konferens mellan klockan 09:00 och 10:00. Deltagare vid mötet kommer att vara Patrik Johansson VD EMC Sverige, samt produktchef Greger Jerlehagen. EMC kommer att presentera sina nya marknadsledande produkter samt kommentera marknadsläget, konkurrentsituationen och framtidsvisionen kring lagringslösningar. EMC presenterar marknadens kraftfullaste storageprodukter och visar vad som skett sedan senaste stora produktlanseringen i april 2000. EMC har nya lagringsmodeller med utvidgat åtkomst via Fibre-Channel, ny cache teknologi som väsentligt förbättrar prestanda, en fördubbling av antalet processorer samt en ny version av operativsystemet Enginuity Operating Environment. Program 09:00-09:10 Bolaget idag och den svenska marknaden - Introduktion av Patrik Johansson 09:10-09:30 Presentation av de nya produkterna. - Marknadsledande innovationer, Greger Jerlehagen 09:30-09:45 EMC som marknadsledare - VD Patrik Johansson kommenterar marknadsläget och konkurrentsituationen 09:45-10:00 Framtiden inom informationshantering - Automated Information Storage, Greger Jerlehagen Efter pressmötet finns tillfälle för personliga intervjuer. Kaffe och smörgås serveras på plats. Anmälan och vidare information: Vänligen skicka er anmälan till marknadschef Susann Hjort på e-mail: hjort_susann@emc.com eller på telefon 08-555 120 39 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/06/20010906BIT00020/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/06/20010906BIT00020/bit0002.pdf